Înainte să începi să scrii CV-ul, trebuie să știi ce secțiuni intră în alcătuirea CV-ului de agent call center. CV-ul trebuie să aibă următoarele părți:
Dacă vrei să le oferi servicii bune clienților ca agent de call center, trebuie să adopți tonul potrivit. La fel și în CV. Mai exact, tonul din CV trebuie să reflecte tonul tău amabil și cald din conversațiile cu clienții. Dacă ai totuși dubii, îți recomandăm puțină precauție și mai mult profesionalism.
Scopul este să-ți etalezi abilitățile excelente de comunicare, explicându-i totodată clientului (aici, viitorul tău angajator) cum îl poți ajuta.
Profilul profesional al agentului de call center îți dă șansa de a-ți dezvălui firea amabilă și abilitățile de comunicare. Secțiunile cu format mai strict din CV nu sunt la fel de potrivite pentru așa ceva, deci profită de cele aproximativ 100 de cuvinte pe care le ai la dispoziție.
Probabil vei întreba destul de des „Cum vă pot ajuta?” odată ce ești angajat, însă, acum, trebuie să dai un alt fel de răspuns. În profilul profesional vei face o paradă cu reușitele tale din servicii clienți și îți vei descrie personalitatea și abilitățile cu câteva cuvinte incisive.
Argumentele tale vor fi susținute cu date și detalii. Dacă poți arăta și câte interacțiuni reușite cu clienții ai înregistrat pe zi/săptămână/lună, nu ezita! Ai putea și să relatezi un caz deosebit de dificil pe care l-ai rezolvat.
Citește exemplul de CV de agent call center de mai jos pentru a-ți face o idee despre profil.
Agent call center experimentat și competent, cu servicii de înaltă calitate oferite apelanților și capacitatea de a le onora toate cerințele. Specializat în aplicarea scripturilor pentru a soluționa diverse probleme într-o manieră echilibrată și profesionistă. Palmares dovedit ca persoană de legătură eficientă între companii și baza de clienți actuali și potențiali. Depun eforturi susținute pentru menținerea și creșterea satisfacției clienților la fiecare apel. Înțeleg pe deplin importanța concretizării misiunii companiei în fiecare acțiune și interacțiune cu clienții.
Indiferent dacă ai avut mai multe joburi în trecut sau doar unul, pe parcurs ți-ai cizelat abilitățile de servicii clienți. Secțiunea cu istoricul profesional va demonstra această evoluție. La fiecare bulină, le vei arăta recrutorilor cu ce vei contribui tu la locul de muncă așteptat.
Dacă ești novice pe piața muncii, felicitări! Te poți axa mai mult pe educație, iar aici poți trece munca de voluntariat, joburile temporare sau funcțiile de răspundere în cluburi sau organizații. Gândește-te la abilitățile care se vor aplica postului dorit.
Folosește acest text din mostra de CV ca punct de plecare.
Agent call center, East Call Center, Iași
Septembrie 201— Septembrie 2020
Agent call center, Best EoRrt, Iași
Septembrie 2014 - August 209
Recepționer, Hampton by Hilton
Julie 2012 - August 2014
Această secțiune îți pune în prim-plan abilitățile, iar recrutorii ocupați o vor „scana” rapid pentru a vedea dacă ai ce caută ei. Ca agent de call center, nu este suficient să ai doar o voce prietenoasă sau să știi să asculți.
Citește fișa postului și vezi ce caută angajatorul potențial, apoi trece toate acele abilități care se potrivesc.
Secțiunea cu abilități este atât de importantă și fiindcă le arată responsabililor de angajări ce atribute consideri tu că trebuie să subliniezi.
Acest text de mostră CV exemplifică pe scurt felul în care să elaborezi secțiunea cu abilități.
Secțiunea dedicată educației este o simplă listă cu diplome. O bună parte din formarea ta ca agent de call center este practică, deoarece fiecare companie are propriul sistem de gestionare a clienților. Va trebui și să afli ce produse și servicii sunt oferite. Prin urmare, nu ai neapărat nevoie de o educație superioară pentru un job la call center. Cariera ta poate decola și cu o simplă diplomă de bacalaureat.
Trece-ți toate diplomele și certificatele în această secțiune din CV-ul de operator call center. Nu uita să vorbești și de eventuale distincții sau premii.
Mai jos găsești un exemplu de format al CV-ului în secțiunea destinată educației.
Diplomă de bacalaureat, Colegiul Național „Costache Negruzzi”
Septiembre 2008- Iunie 2012
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Diplomă de licență în Comunicare și Relații Publice
Septiembre 2011 - Iunie 2014
Folosește creatorul de CV online: îți va face viața mai ușoară și vei trimite CV-ul în doi timpi și trei mișcări!