Exemplu de CV și ghid de redactare pentru Agent call center

Un exemplu de CV specific profesiei și testat în practică + un ghid de redactare cu care să-ți obții viitorul loc de muncă în 2024. Poți edita acest exemplu de CV pentru Agent call center și vei începe să construiești rapid și simplu un CV perfect în doar câteva minute. Trebuie doar să-ți introduci datele, să descarci noul CV și vei discuta imediat cu angajatorul!
Editează acest CV

Cum se redactează un CV de agent call center (sfaturi și sugestii)

Înainte să începi să scrii CV-ul, trebuie să știi ce secțiuni intră în alcătuirea CV-ului de agent call center. CV-ul trebuie să aibă următoarele părți:

  • antetul CV-ului;
  • profilul profesional (numit și secțiunea „Despre mine”);
  • secțiunea cu istoricul profesional;
  • secțiunea cu abilități din CV;
  • secțiunea destinată educației.

Dacă vrei să le oferi servicii bune clienților ca agent de call center, trebuie să adopți tonul potrivit. La fel și în CV. Mai exact, tonul din CV trebuie să reflecte tonul tău amabil și cald din conversațiile cu clienții. Dacă ai totuși dubii, îți recomandăm puțină precauție și mai mult profesionalism.

Scopul este să-ți etalezi abilitățile excelente de comunicare, explicându-i totodată clientului (aici, viitorul tău angajator) cum îl poți ajuta.

Exemplu de profil pentru agentul de call center: o introducere prietenoasă

Profilul profesional al agentului de call center îți dă șansa de a-ți dezvălui firea amabilă și abilitățile de comunicare. Secțiunile cu format mai strict din CV nu sunt la fel de potrivite pentru așa ceva, deci profită de cele aproximativ 100 de cuvinte pe care le ai la dispoziție.

Probabil vei întreba destul de des „Cum vă pot ajuta?” odată ce ești angajat, însă, acum, trebuie să dai un alt fel de răspuns. În profilul profesional vei face o paradă cu reușitele tale din servicii clienți și îți vei descrie personalitatea și abilitățile cu câteva cuvinte incisive.

Argumentele tale vor fi susținute cu date și detalii. Dacă poți arăta și câte interacțiuni reușite cu clienții ai înregistrat pe zi/săptămână/lună, nu ezita! Ai putea și să relatezi un caz deosebit de dificil pe care l-ai rezolvat.

Citește exemplul de CV de agent call center de mai jos pentru a-ți face o idee despre profil.

Mostră de CV adaptabilă pentru secțiunea de profil

Agent call center experimentat și competent, cu servicii de înaltă calitate oferite apelanților și capacitatea de a le onora toate cerințele. Specializat în aplicarea scripturilor pentru a soluționa diverse probleme într-o manieră echilibrată și profesionistă. Palmares dovedit ca persoană de legătură eficientă între companii și baza de clienți actuali și potențiali. Depun eforturi susținute pentru menținerea și creșterea satisfacției clienților la fiecare apel. Înțeleg pe deplin importanța concretizării misiunii companiei în fiecare acțiune și interacțiune cu clienții.

Exemplu de istoric profesional: realizările tale în cifre

Indiferent dacă ai avut mai multe joburi în trecut sau doar unul, pe parcurs ți-ai cizelat abilitățile de servicii clienți. Secțiunea cu istoricul profesional va demonstra această evoluție. La fiecare bulină, le vei arăta recrutorilor cu ce vei contribui tu la locul de muncă așteptat.

Dacă ești novice pe piața muncii, felicitări! Te poți axa mai mult pe educație, iar aici poți trece munca de voluntariat, joburile temporare sau funcțiile de răspundere în cluburi sau organizații. Gândește-te la abilitățile care se vor aplica postului dorit.

Folosește acest text din mostra de CV ca punct de plecare.

Mostră de CV adaptabilă cu istoric profesional

Agent call center, East Call Center, Iași 
Septembrie 201— Septembrie 2020

  • Eforturi productive pentru determinarea nevoilor clienților și accelerarea identificării soluțiilor pentru aceștia
  • Răspunsuri eficiente la solicitări de informații, prin cercetare, localizare și transmitere eficientă a datelor către clienți
  • Întreținerea bazei de date a call centerului prin colectarea și înregistrarea informațiilor
  • Activități susținute de optimizare a reputației call centerului prin servicii de calitate la momentul oportun
  • Participarea la cursuri pentru perfecționare și dobândirea de noi abilități

 

Agent call center, Best EoRrt, Iași 
Septembrie 2014 - August 209

  • Abordarea în timp util a tututor solicitărilor clienților într-un mod politicos și atent
  • O bună coordonare cu supervizorii pentru asigurarea unui grad maxim de satisfacție a clienților
  • Atingerea unui punctaj de satisfacție a clienților de 97% în primele 8 luni de activitate
  • Distins de două ori cu premiul trimestrial pentru cel mai bun agent de servicii clienți
  • Contribuții la menținerea și creșterea gradului de fidelizare a clienților prin apeluri ulterioare și o comunicare eficientă

 

Recepționer, Hampton by Hilton
Julie 2012 - August 2014

  • Primirea tuturor clienților cu amabilitate și entuziasm
  • Preluarea tuturor întrebărilor clienților și identificarea soluțiilor potrivite
  • Informare și menținere la zi cu toate ofertele și promoțiile hotelului
  • Efectuarea rezervărilor, asistență la checkout și oferirea de camere pentru clienții neanunțați
  • Programarea curățării și întreținerii camerelor
  • Coordonarea unui grup de patru colegi, cu activități de creștere a productivității per ansamblu
  • Promovarea brandului Hilton prin oferirea celor mai bune servicii posibile pentru clienți

Exemplu de secțiune cu abilități

Această secțiune îți pune în prim-plan abilitățile, iar recrutorii ocupați o vor „scana” rapid pentru a vedea dacă ai ce caută ei. Ca agent de call center, nu este suficient să ai doar o voce prietenoasă sau să știi să asculți. 

Citește fișa postului și vezi ce caută angajatorul potențial, apoi trece toate acele abilități care se potrivesc. 

Secțiunea cu abilități este atât de importantă și fiindcă le arată responsabililor de angajări ce atribute consideri tu că trebuie să subliniezi.

Acest text de mostră CV exemplifică pe scurt felul în care să elaborezi secțiunea cu abilități.

Mostră de CV adaptabilă cu abilități
  • Abilități de comunicare
  • Limbi străine
  • Tastare rapidă
  • Răbdare și profesionalism

Exemplu de secțiune cu educație

Secțiunea dedicată educației este o simplă listă cu diplome. O bună parte din formarea ta ca agent de call center este practică, deoarece fiecare companie are propriul sistem de gestionare a clienților. Va trebui și să afli ce produse și servicii sunt oferite. Prin urmare, nu ai neapărat nevoie de o educație superioară pentru un job la call center. Cariera ta poate decola și cu o simplă diplomă de bacalaureat.

Trece-ți toate diplomele și certificatele în această secțiune din CV-ul de operator call center. Nu uita să vorbești și de eventuale distincții sau premii.

Mai jos găsești un exemplu de format al CV-ului în secțiunea destinată educației.

Mostră de CV adaptabilă pentru secțiunea cu educație

Diplomă de bacalaureat, Colegiul Național „Costache Negruzzi”
Septiembre 2008- Iunie 2012

Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Diplomă de licență în Comunicare și Relații Publice
Septiembre 2011 - Iunie 2014

Folosește creatorul de CV online: îți va face viața mai ușoară și vei trimite CV-ul în doi timpi și trei mișcări!

Construiește-ți CV-ul în 15 minute
Folosește modele profesioniste de CV-uri testate în realitate, care aplică exact „regulile CV-urilor” cerute de angajatori.
Creează-mi CV-ul