Exemplu de CV și ghid de redactare pentru Asistent Administrativ

Un exemplu de CV specific profesiei și testat în practică + un ghid de redactare cu care să-ți obții viitorul loc de muncă în 2024. Poți edita acest exemplu de CV pentru Asistent Administrativ și vei începe să construiești rapid și simplu un CV perfect în doar câteva minute. Trebuie doar să-ți introduci datele, să descarci noul CV și vei discuta imediat cu angajatorul!
Editează acest CV

Exemplu de profil pentru CV: diferențiază-te

Profilul CV-ului, denumit și secțiunea „Despre mine”, are o importanță aparte, deoarece aici îți etalezi personalitatea. Mai mult, aici te pui într-o lumină cât mai frumoasă. Nu e loc de timiditate. Acest ghid de redactare a CV-urilor îți va demonstra etapele prin care reușești acest lucru. De ce ai avea nevoie de profil, întrebi? Fiindcă nu ai prea mult timp să impresionezi și fiindcă vrei să-ți faci CV-ul remarcat încă de la bun început.

Ce scop are secțiunea de profil?

Profilul trebuie să-ți evidențieze abilitățile „soft”, adică aptitudinile non-tehnice, incluzând și o mică doză de personalitate profesională. Restul CV-ului va fi consacrat experienței, educației și abilităților profesionale, cu mai puțin accent pe creativitate. De aceea, aici ai ocazia să te prezinți și să-i convingi pe cei de la Resurse Umane să-ți studieze puțin mai mult CV-ul.

Probabil că tu vei fi prima persoană cu care interacționează vizitatorii biroului, așa că este în interesul tău să-ți prezinți personalitatea în CV-ul de asistent administrativ. Ești optimist, calm, amabil și perspicace? Evidențiază respectivele calități în profilul profesional. Include și realizările profesionale anterioare în această secțiune. Nu uita că asistenții administrativi nu lucrează într-un singur domeniu. Precizează sectorul în care vrei să lucrezi. Documentează-te și vezi ce caută angajatorii și evidențiază abilitățile cele mai relevante.

Exemplu de istoric profesional în CV: arată ce știi

Această secțiune este mai dificilă dacă ești la începutul carierei de asistent administrativ sau dacă te reprofilezi, însă, indiferent de palmares, poți crea o secțiune de experiență axată pe abilități. Primul pas este să te gândești la fiecare job avut, indiferent dacă a fost unul cu normă completă sau parțială. În loc să spicuiești din fișa postului, gândește în termeni de realizări și abilități. Pentru a începe să redactezi această secțiune din CV, fă-ți o listă cu toate realizările tale notabile, apoi restrânge lista în funcție de spațiul de care dispui.

Exemplu de secțiune de abilități în CV: evidențierea abilităților

Responsabilitățile unui asistent administrativ pot varia foarte mult în funcție de mediul în care lucrează, dar pe tine te interesează ce impresie le lași angajatorilor, așa că îți vei axa CV-ul exact pe acele calități pe care le caută ei. Am mai vorbit despre „norii” de cuvinte. Sunt foarte utili când încerci să decizi ce abilități incluzi în listă. În plus, îți conferă și un avantaj când încerci să treci de cerberul numit „ATS” (sistemul de gestionare-sortare a candidaților). Secțiunea ta de abilități trebuie să fie specifică jobului căutat. Nu uita că angajatorii au tendința de a programa ATS pentru căutarea cuvintelor cheie care se află și în anunțurile lor. Alege-ți cele mai relevante abilități din lista redactată mai înainte.

Ai putea chiar să muți această secțiune spre începutul CV-ului, mai ales dacă secțiunea cu experiență nu este așa consistentă. Potrivit Careerbuilder, peste 40% dintre recrutori vor să vadă abilitățile în partea de sus a CV-ului. Încearcă să nu repeți abilitățile deja menționate în secțiunea cu experiența. Nu ai mult spațiu la dispoziție, așa că profită de fiecare rând în parte și adaugă informații noi.

Abilități tehnice frecvent întâlnite

Abilitățile „hard” (tehnice) sunt acele competențe necesare pentru un loc de muncă. Ele sunt cele dobândite prin participarea la un curs, de exemplu, contabilitatea, editarea sau procesarea de texte.

Abilități non-tehnice frecvent întâlnite

Abilitățile „soft” sunt adesea numite și „abilități sociale”. Iată câteva exemple de abilități non-tehnice pentru asistenții administrativi:

  • Comunicarea
  • Gestionarea timpului
  • Organizarea
  • Planificare

Exemplu de educație pentru CV: nu doar o înșiruire de diplome

Secțiunea cu educație din CV este mai importantă pentru începători, dar, indiferent de etapa atinsă în carieră, o poți folosi în avantajul tău. O diplomă de liceu este primul tău pas către această carieră, dar poate ai urmat și niște cursuri prin care te detașezi de restul plutonului de candidați.   

Dacă nu, îți recomandăm să cauți cursuri cu care să-ți extinzi abilitățile. Există diverse traininguri și certificate cu care îți poți îmbunătăți CV-ul. 

Alegerea formatului corect al CV-ului și al aspectului acestuia

În cazul asistenților administrativi, claritatea în comunicare este o abilitate fundamentală. Un format neprofesionist îți pune într-o lumină proastă competențele și dă impresia că nu ai stofă pentru acel post. Încearcă să alegi un format de CV sau un șablon care să imite tonul profesionist al potențialului angajator.

Datorită colecției de modele de pe CVapp.ro, nu trebuie să fii designer sau expert grafician pentru a avea un CV aspectuos. Alege una dintre numeroasele mostre de modele de CV-uri. Gândește-te la atuurile tale și alege un format de CV care să le evidențieze optim. Apoi, folosește creatorul pentru a-ți personaliza modelul de CV. 

Construiește-ți CV-ul în 15 minute
Folosește modele profesioniste de CV-uri testate în realitate, care aplică exact „regulile CV-urilor” cerute de angajatori.
Creează-mi CV-ul