Exemplu de CV și ghid de redactare pentru Marketing

Un exemplu de CV specific profesiei și testat în practică + un ghid de redactare cu care să-ți obții viitorul loc de muncă în 2024. Poți edita acest exemplu de CV pentru Marketing și vei începe să construiești rapid și simplu un CV perfect în doar câteva minute. Trebuie doar să-ți introduci datele, să descarci noul CV și vei discuta imediat cu angajatorul!
Editează acest CV

Cum se completează un CV pentru marketing

Pentru a începe un CV de marketing, trebuie să știi și ce rubrici să folosești. CV-ul trebuie să conțină:

  • antetul CV-ului;
  • profilul profesional (numit și secțiunea „Despre mine”);
  • secțiunea cu istoricul profesional;
  • secțiunea cu abilități din CV;
  • secțiunea destinată educației.

Campaniile de marketing răsunătoare sunt cele care-și cunosc consumatorii-țintă, iar același lucru se poate spune și despre CV-uri. Familiarizează-te cu compania la care vrei să te angajezi. Află mai multe despre angajații săi, filosofia sa, produsele și serviciile sale. Cere toate informațiile posibile despre responsabilul de angajări și viitorul șef. Apoi, orientează-ți campania în direcția potrivită și amintește-ți că tu ești brandul promovat.

Tonul, stilul și mesajele din CV și scrisoarea de intenție trebuie să fie consecvente. Urmează aceste ghiduri pentru un CV de marketing cât mai bun:

  • Brandingul CV-ului trebuie să fie omogen, iar tu trebuie să scrii ca și cum te-ai adresa companiei la care vrei să lucrezi.
  • Încearcă să impresionezi vizual din prima cu un model de CV pe cât de creativ, pe atât de rafinat, însă fără a muta atenția de la mesaj.
  • Convinge algoritmii sistemelor ATS prin cunoștințele tale de SEO.

Alegerea celui mai bun format de CV pentru specialiștii din marketing

Și aici, cerberii ATS sunt la datorie. Aceste sisteme de triere automată a CV-urilor caută anumite informații în anumite locuri. Pentru a le transfera din document în sistemul HR al companiei, ATS este programat să le scaneze în ordine invers cronologică.

Formatul invers cronologic are secțiunea istoricului profesional drept pivot: aici vei trece experiența profesională relevantă, începând cu cel mai recent rol și coborând în trecut pe o perioadă de 10 ani. Acest format este ideal pentru oamenii de marketing, deoarece ei avansează pe baza abilităților dobândite în diverse posturi.

Exemplu de profil profesional: definește-ți brandul

Tu gândești creativ și știi cum să trezești interesul altora pentru produsul promovat. Vei face furori în secțiunea cu profilul profesional din CV-ul de marketing, fiindcă-ți poți „lustrui” imaginea cu puțină compunere liberă. 

Articulează-ți clar mesajul. Ce campanie de marketing creativ ai vrea să treci aici? Cu ce abilități te vei distinge? Ai 3-4 fraze în care să-ți convingi recrutorul că ești candidatul ideal, așa că exemplele trebuie să țintească drept spre nevoile companiei.

Gândește-te puțin cum te-ai descrie, apoi adaugă adjectivele rezultate în profil. Această secțiune are rolul de a completa restul CV-ului și de a-i ridica recrutorului mingea la fileu, cu câteva informații incitante pe care le poți aprofunda la interviu.

Exemplu de secțiune de profil în CV

Om de marketing experimentat și specializat în coordonarea strategiilor media clasice și noi pentru generarea interesului public, promovarea brandului și atragerea de noi utilizatori.

Exemplu de istoric profesional: reperele carierei tale

Istoricul profesional este locul în care CV-ul tău de marketing intră sub rigorile ordinii cronologice. Îngroașă fișa postului recent și subțiază pozițiile mai vechi din carieră. Asta, fiindcă pe recrutori îi interesează trecutul recent, nu cel îndepărtat.

Dezvoltă fiecare punct ca și cum ai ridica în slăvi un produs... de fapt, cam asta și faci! Începe cu un cuvânt de acțiune incisiv, apoi continuă cu detalii, cifre și statistici prin care realizarea să fie și mai impresionantă.

Așa da

AȘA DA

  • Generarea a 20% de clienți potențiali în plus pe săptămână prin reactualizarea săptămânală a campaniei pe rețelele sociale
Așa nu

AȘA NU

  • Am creat o nouă campanie de marketing și am crescut baza de clienți

Nu uita să optimizezi totul pentru jobul respectiv. Axează-te pe abilitățile căutate de viitorul angajator. Dacă poți dovedi că faci deja ceea ce vrea el, cu atât mai bine.

Exemplu de istoric profesional în CV

Director marketing la Stavros Brands, București 
Februarie 2017 — Prezent

  • Stabilirea și implementarea de planuri de marketing strategice pentru oportunitățile de pe piață și impulsionarea dezvoltării
  • Analiză concurențială și creare de planuri de afaceri și marketing pentru implementări
  • Generarea unui plan de marketing care a promovat cunoașterea brandului și a lansat mesaje de efect pe piață
  • Coordonarea angajaților pe teme de strategie, conținut și inițiative creative pentru comunicări de marketing complet integrate
  • Gestionarea reușită a conturilor de social media
  • Dezvoltarea și coordonarea campaniilor prin e-mail

 

Specialist în Content Marketing la Madrugada, București 
Octombrie 2012 — Decembrie 2016

  • Crearea de conținut captivant și bine documentat pentru generarea de trafic și atragerea de cititori și clienți
  • Crearea de conținut social care a promovat cultura și mesajul companiei
  • Colaborare cu echipa de conținut la un calendar editorial de excepție
  • Cercetarea tendințelor de pe piață pentru a identifica oportunități noi pentru marketing și produse
  • Contribuții cu idei creative și abordări care au valorificat conținutul și au crescut profitul

Exemplu de abilități în CV: conținut inteligent

Tu știi că dacă nu ai captat atenția publicului în câteva secunde, deja a trecut la următoarea reclamă. De aceea contează atât de mult secțiunea cu abilități din CV-ul de marketing. Mulți recrutori se vor uita întâi aici pentru a vedea cu ce abilități contribui. Dacă lista nu-i convinge, au și trecut la următorul CV.

Această secțiune de CV poate fi rapid personalizată pentru ATS; când îți aduci la zi CV-ul de marketing pentru fiecare poziție, mai bine îți definești mesajul aici. Abilitățile trecute de aici trebuie să se îmbine perfect cu alte secțiuni și să dea o măsură coerentă a capacităților tale.

Exemplu de secțiune de abilități în CV
  • Marketing conținut
  • Marketing digital
  • Management conținut
  • Abilități
  • SEO
  • Cercetare și dezvoltare conținut

Exemplu de educație pentru CV-ul de marketing

Secțiunea destinată educației din CV-ul de marketing îți prezintă diplomele și certificările. Vei avea nevoie de o diplomă de licență în toate posturile din marketing. Dacă ai o diplomă de master sau una superioară, poți omite să mai treci și liceul.

Probabil ai deprins multe abilități muncind, însă, dacă ai urmat și cursuri cu care poți da substanță CV-ului, trece-le și pe ele aici.

Mostră secțiune cu educație în CV

Universitatea Româno-Americană, Facultatea de Management-Marketing, București 
Septembrie 2009 — Iunie 2012 

Diplomă de bacalaureat, Colegiul Economic „Virgil Madgearu”, București 
Septembrie 2005 — Iunie 2009

Sfat profesionist: CV-ul tău se va distinge cu un antet atractiv, adecvat companiei și postului respectiv. Poți opta și să folosești aspecte diferite în funcție de companie. Modelul de CV poate simplifica mult procesul de aranjare în pagină și poți consacra mai mult timp redactării.

Construiește-ți CV-ul în 15 minute
Folosește modele profesioniste de CV-uri testate în realitate, care aplică exact „regulile CV-urilor” cerute de angajatori.
Creează-mi CV-ul