Exemplu de CV și ghid de redactare pentru Marketing digital

Un exemplu de CV specific profesiei și testat în practică + un ghid de redactare cu care să-ți obții viitorul loc de muncă în 2024. Poți edita acest exemplu de CV pentru Marketing digital și vei începe să construiești rapid și simplu un CV perfect în doar câteva minute. Trebuie doar să-ți introduci datele, să descarci noul CV și vei discuta imediat cu angajatorul!
Editează acest CV

Exemplu de profil în CV-ul pentru marketing digital

Profilul CV-ului tău (denumit uneori și secțiunea „Despre mine”) cere o abordare axată pe cititori și un ton persuasiv, prin care să te pui într-o lumină bună. Tu ești brandul, iar „cumpărătorul” este angajatorul pe care vrei să-l impresionezi.

Adoptarea aspectului, vocii și personalității unei organizații sau brand trebuie să vină de la sine pentru specialiștii din marketing. Astfel, mesajul tău își găsește un ecou în rândurile publicului-țintă, deoarece pune un accent pozitiv pe nevoile clienților. 

Acest spațiu compact din CV are un rol important. De aici transpare esența ta personală și profesională, cu condiția să profiți la maximum de fiecare cuvânt în parte, fără a te subestima. Ai la dispoziție doar două-trei fraze de dimensiuni medii prin care să ajungi drept la țintă, scurt și la obiect. Lasă pronumele și clișeele inutile și treci direct la verbe incisive și axate pe acțiune. Folosește un limbaj clar, descriptiv și cursiv, însă fără înflorituri. Manifestă entuziasm, încredere și energie, pe un ton sincer și autentic, însă nu pretențios.

Exemplu de mostră CV adaptabil pentru profil 

Manager experimentat în marketingul digital, cu competențe dovedite în dezvoltarea și coordonarea unor strategii de marketing digital cu efect maxim. Specializată în supervizarea strategiilor și optimizărilor pentru web, impact digital și instrumente orientate spre consumator. Competențe înalte în direcționarea relațiilor strategice pentru atingerea obiectivelor companiei.

O mostră de istoric profesional

Dacă ai avut o carieră consecventă în domeniul marketingului digital, atunci ți se potrivește o structură convențională de CV, în care începi cu istoricul profesional în ordine invers cronologică.  

Cel mai recent loc de muncă (sau cel actual) apare pe primul loc, iar primul tău job, pe ultimul, însă nu te întinde pe mai mult de patru-cinci intrări. Dacă ai lacune în istoric sau ai ocupat și poziții în domenii fără legătură cu domeniul, posturile relevante trebuie să aibă prioritate.

În general, în CV ar trebui să treci doar experiența relevantă în marketingul digital. Există, bineînțeles, și excepții. Să spunem că te-ar interesa să scrii articole de blog pentru o companie de peisagistică, iar înainte lucrai cu jumătate de normă la raionul de grădină de la Brico. Ai putea să treci și acest sector de experiență, mai ales când nu ai o experiență substanțială în marketingul digital.

Exemplu de istoric profesional adaptabil

Manager marketing digital, Digitalize It, Cluj-Napoca
November 2017 — March 2021

  • Definirea, dezvoltarea și implementarea de strategii de marketing în scopul automatizării și măsurării gradului de adoptare de către publicul țintă
  • Crearea de procese și protocoale pentru optimizarea rezultatelor prin măsurători specifice campaniei
  • Maximizarea rentabilității operațiilor și evaluarea continuă a costurilor
  • Crearea de parteneriate în cadrul companiei pentru a asigura satisfacerea necesităților și dorințelor consumatorilor prin conținutul dezvoltat
  • Analiza specializată a platformelor de marketing digital

 

Manager marketing digital, Novophilia, București
July 2014 — October 2017

  • Dezvoltarea și coordonarea proceselor pentru extinderea oportunităților în retail
  • Facilitarea integrării clienților
  • Aplicarea de cunoștințe aprofundate asupra practicilor optime în domeniul SEO
  • Dezvoltarea și implementarea strategiilor SEO
  • Monitorizarea și urmărirea nivelurilor de performanță
  • Administrarea bazei de date și a inițiativelor de management al datelor

Exemplu de educație în CV-ul pentru marketing digital 

În situațiile în care angajatorul îți cere să ai o educație formală, de la specialiștii în marketing digital se așteaptă în general o licență în marketing, comunicații sau design grafic. S-ar putea să ai nevoie și de certificare Google AdWords sau de alt tip și poate și de o diplomă de master pentru funcția de manager sau director. 

În general, vei trece diplomele relevante obținute de la facultățile urmate în ordine invers cronologică, de la nivelul cel mai înalt la cel mai scăzut. Dacă mai ai loc pe CV-ul de 1 pagină, nu uita să menționezi și distincțiile academice sau orice alte realizări deosebite. 

Această secțiune a CV-ului este locul ideal și pentru alte diplome, certificate și stagii cu relevanță pentru formarea și dezvoltarea ta profesională. Nu omite aspectele prin care arăți că vrei să înveți mereu ceva nou pentru a ține pasul cu schimbările din sectorul de marketing digital. 

Există situații în care ai putea chiar și permuta istoricul profesional și secțiunea educației din CV. E o idee bună și dacă nu ai prea multă experiență în marketingul digital (și dacă de-abia ai început să lucrezi în domeniu), dacă ai o educație deosebit de impresionantă sau relevantă sau dacă ești freelancer și încerci o carieră secundară. 

Exemplu de educație adaptabil

Diplomă de licență în Științe Economice, specializarea Marketing, Facultatea de Marketing, Universitatea din București
September 2010 — May 2014

Diplomă de bacalaureat, Liceul Francez „Anna de Noailles”, București
September 2006 — June 2010

Exemplu de secțiune cu abilități

În această parte din CV, îți vei promova abilitățile sub forma unei oferte care acoperă cererea angajatorului. Ca specialist în marketing digital, te-ai obișnuit să fii mereu în pas cu noutățile și ți-ai și cizelat abilitățile de documentare. În plus, fiindcă știi câteva ceva despre marketing, probabil că îți va veni ușor să te promovezi în secțiunile cu abilități și istoric profesional din CV.

Exemplu de secțiune cu abilități adaptabilă
  • Practici optime SEO
  • Marketing digital
  • Marketing prin conținut
  • Abilități de lider
  • Date analitice
  • Adaptabilitate
  • Multitasking
Construiește-ți CV-ul în 15 minute
Folosește modele profesioniste de CV-uri testate în realitate, care aplică exact „regulile CV-urilor” cerute de angajatori.
Creează-mi CV-ul