În cazul multor persoane aflate la începutul carierei, jobul de reprezentant servicii clienți este o oportunitate excelentă. Vei avea mulți concurenți, așa că profilul CV-ului trebuie să spună o poveste scurtă, dar captivantă. Ți se pare dificil? Nu este. Hai să vedem ce ai de făcut. Mulți recrutori și specialiști în resurse umane ar putea considera că profilul este cea mai importantă componentă a CV-ului. Dacă deții calificările de bază, profilul profesional este cel care te scoate în evidență. Este primul loc în care te prezinți și îți oferă adesea unica șansă de a-ți manifesta creativitatea. În plus, este și primul lucru observat pe pagină.
Agent de servicii clienți implicat și dedicat oferirii unei asistențe de calitate, pentru un grad de satisfacție maximă a clienților. Capacități dovedite de inițiere și menținere a unei comunicări și relații excelente cu clienții. Bun cunoscător al domeniilor contabilității generale și tranzacțiilor financiare. Dedicat identificării necesităților clienților și asigurării unor soluții eficiente indiferent de problemă. Abilități excelente de gestionare a timpului, combinate cu o cunoaștere aprofundată a domeniului serviciilor pentru clienți. Sunt poliglot, sunt serios și sunt gata să mă alătur noii mele echipe.
Conform percepției generale, posturile de reprezentanți servicii clienți sunt destinate începătorilor. Totuși, ele îți oferă un spațiu amplu de dezvoltare profesională. În plus, aici ai și ocazia de a-ți demonstra experiența de viață sau cea profesională în alte domenii. Redactează un istoric al carierei cu care să-ți impresionezi angajatorii. Cei care încearcă o schimbare de carieră au numai de câștigat: acest domeniu este unul cu adevărat universal, deoarece numeroase domenii necesită personal în serviciile pentru clienți. În materie de istoric profesional, ordinea invers cronologică este cea mai bună soluție prin care să captivezi atenția limitată a recrutorilor.
Agent servicii clienți at Citrus România, București
August 2014 — September 2019
Agent servicii clienți at Hotel Andromeda, Arad
August 2012 — August 2014
Agent servicii clienți at About Us, București
October 2010 — May 2012
Aici poți să afli cum se descrie experiența profesională într-un CV. Responsabilii de angajări și recrutorii preferă formate specifice, iar noi îți spunem exact care sunt ele!
Serviciile pentru clienți sunt o categorie profesională universală, regăsită în numeroase companii. Totuși, când îți treci abilitățile și istoricul profesional în CV, trebuie să cunoști domeniile în care apare cel mai frecvent și în care un reprezentant de servicii clienți ar primi și un salariu mai consistent. Astfel, vei putea și să cauți cele mai bune joburi de reprezentant servicii clienți, să înțelegi piața și să-ți adaptezi CV-ul (pentru candidaturi universale și fișe de post specifice). Conform statisticilor, posturile de reprezentant servicii clienți sunt frecvent întâlnite în domeniul HoReCa, în retail, în banking și în alte domenii financiare. Dacă ai mai lucrat în domenii similare și candidezi la posturi din aceeași categorie, vei da mai multă prioritate anilor de experiență relevanți în CV. Apoi, pentru a te detașa de concurență. trebuie să indici prin liste cu puncte sau note realizările tale, reperele din carieră și obligațiile importante din joburile anterioare.
Sfaturi, exemple de formatare și cuvinte-cheie pentru abilități speciale, care îi vor cuceri pe recrutori.
Toți recrutorii sau specialiștii din HR care evaluează candidații pentru un post în Servicii clienți se vor concentra pe abilitățile non-tehnice. Însă, așa cum am spus și mai înainte, aproape toate piețele locurilor de muncă au fost influențate de inovația tehnologică. Prin urmare, abilitățile tehnice sunt mai importante ca în trecut. Dacă știi cum să folosești sistemele de comunicații digitale cu clienții (sau comunicații digitale generale), platforme CRM, programe de birotică etc., s-ar putea ca acestea să fie atuuri pentru postul respectiv. Multe companii pun mare preț pe capacitatea de a folosi profilurile de pe rețele de socializare, deoarece milioane de consumatori interacționează cu marile branduri chiar acolo. Iată un exemplu care îți arată cum cunoștințele din domeniu sunt importante, conform Microsoft:
Modelele de CV, formatele de CV și structura lor schimbă percepția asupra ta chiar de dinainte de întâlnirea în persoană. Înaintea interviului, aspectul CV-ului de servicii clienți este singurul indiciu vizual legat de personalitatea ta aflat la dispoziția angajatorilor. Nu uita că judecăm totul pe baza celui mai important simț: văzul.
În principiu, nu trebuie să mai treci și liceul dacă nu ai nevoie de cât mai mult conținut pe CV-ul pentru servicii clienți. Bursele, premiile, certificatele, etc. sunt toate utile pentru tinerii specialiști care candidează la primul sau al doilea job din carieră. În cazul specialiștilor mai versați din domeniul serviciilor pentru clienți, istoricul profesional va fi întotdeauna mai lung. O strategie bună pentru CV este să menții segmentul cu educația cât mai concis, inteligibil și ordonat. Ia ca reper această mostră când îți prezinți cele mai importante realizări educaționale și pune într-o lumină cât mai bună restul CV-ului pentru servicii clienți.
Diplomă de licență în Științele Comunicării, Universitatea „George Emil Palade”, Târgu-Mureș
August 2007 — May 2011
Diplomă de bacalaureat, Liceul Teoretic „Bolyai Farkas”, Târgu-Mureș
September 2003 — May 2007