Documente juridice

Politica de confidențialitate

Ultima actualizare: 22 iulie 2024

Vă mulțumim că ați ales să faceți parte din comunitatea noastră. La career.io și pe site-urile noastre subsidiare și afiliate, ne angajăm să vă protejăm datele personale și să vă respectăm dreptul la confidențialitate. Această Politică de confidențialitate (“Politica”) explică ce date personale sunt colectate și cum sunt utilizate de Talent, Inc. și de filialele și afiliații săi (denumite în mod colectiv, “Compania”, “noi”, sau “al nostru/a noastră”) atunci când accesați sau utilizați site-ul career.io, precum și orice alt site web, site mobil sau aplicație mobilă legată de sau care are legătură cu career.io (în mod colectiv, “Platforma”). Această Politică și alte documente la care se face referire în aceasta din urmă se aplică tuturor datelor cu caracter personal colectate prin intermediul Platformei noastre și a oricăror servicii, vânzări, marketing sau evenimente conexe.

Datele cu caracter personal reprezintă orice informație referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă. Acestea includ elemente precum adrese de e-mail, numere de telefon, adrese poștale, informații despre carduri de plată, numere de cont și numere de identificare emise de guvern. Acestea sunt doar niște exemple deoarece există multe alte tipuri de informații care ar putea fi considerate date cu caracter personal.

Deoarece operăm la nivel global, aplicăm reguli locale privind utilizarea și vânzarea datelor personale, și respectăm alegerea de a primi comunicări de la noi și de la companiile noastre afiliate. Această Politică descrie, în general, practicile noastre de colectare și utilizare, dar vă rugăm să consultați notificarea specifică de mai jos pentru zona dvs. geografică, care oferă informații mai specifice cu privire la practicile noastre și la drepturile dvs:

Sperăm să acordați puțin timp pentru a citi cu atenție această Politică, deoarece este importantă. Dacă există termeni din această Politică cu care nu sunteți de acord, vă rugăm să întrerupeți imediat utilizarea Platformei și a serviciilor noastre. Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la colectarea sau utilizarea de către noi a informațiilor dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la [email protected]. .

A. Ce date cu caracter personal colectăm?

1.Datele personale pe care ni le dezvăluiți

Colectăm datele cu caracter personal pe care ni le furnizați în mod voluntar atunci când vă înregistrați pentru a utiliza Platforma, când vă exprimați interesul de a obține informații despre noi sau despre produsele și serviciile noastre, când participați la activități pe Platformă sau când ne contactați în alt mod.

Datele cu caracter personal pe care le colectăm depind de contextul interacțiunilor dvs. cu noi și cu Platforma, de alegerile pe care le faceți și de produsele și funcțiile pe care le utilizați. Datele cu caracter personal pe care le colectăm pot include următoarele:

Nume și date de contact. Colectăm numele și prenumele dumneavoastră, adresa de e-mail, adresa poștală, numărul de telefon și alte date de contact similare.

Credențiale. Colectăm nume de utilizator, parole, sugestii de parole și informații de securitate similare utilizate pentru autentificare și acces la conturi.

Date de angajare, CV-uri și alte date legate de locul de muncă. Colectăm datele de angajare, CV-uri și alte date legate de locul de muncă pe care ni le trimiteți sau la care ne oferiți acces în legătură cu Platforma.

Date de plată. Colectăm datele necesare pentru a procesa plata în cazul în care efectuați cumpărături, cum ar fi numărul instrumentului de plată (cum ar fi numărul cardului de credit) și codul de securitate asociat instrumentului de plată. Toate datele de plată sunt stocate de către procesatorul nostru de plăți terță parte, iar dvs. aveți obligația să consultați politicile de confidențialitate ale acestuia și să contactați direct procesatorul de plăți pentru a vă răspunde la întrebări.

Date de conectare la social media. Vă oferim opțiunea de a vă înregistra folosind detaliile contului de social media, cum ar fi Facebook, Twitter sau alt cont de social media. Dacă alegeți să vă înregistrați în acest mod, vom colecta informațiile descrise în secțiunea “Cum gestionăm datele de conectare la rețelele sociale”

Toate datele cu caracter personal pe care ni le furnizați trebuie să fie adevărate, complete și exacte și trebuie să ne informați cu privire la orice modificare a acestor date cu caracter personal.

2.Date colectate automat

Colectăm automat anumite informații atunci când vizitați, utilizați sau navigați pe Platformă. Aceste informații nu dezvăluie identitatea dvs. specifică (cum ar fi numele dvs. sau informațiile de contact), dar pot include informații despre dispozitiv și utilizare, cum ar fi adresa IP, caracteristicile browserului și ale dispozitivului, sistemul de operare, preferințele lingvistice, URL-urile de trimitere, numele dispozitivului, țara, locația, informații despre modul în care și momentul când utilizați Platforma și alte informații tehnice. Aceste informații sunt utilizate în principal pentru a menține securitatea și funcționarea Platformei, precum și în scopuri interne de analiză și raportare.

La fel ca multe întreprinderi, colectăm informații și prin intermediul cookie-urilor și al altor tehnologii similare. Aceste informații pot include ce URL ați vizitat înainte de a vizita platforma noastră, cât timp petreceți pe o anumită pagină și cum navigați pe platforma noastră. Vă rugăm să consultați Politica noastră privind modulele cookie pentru mai multe informații despre modul în care folosim modulele cookie.

3.Date colectate din alte surse

Noi și afiliații noștri împărtășim, în general, date cu caracter personal între noi, astfel încât să vă putem furniza serviciile noastre. De asemenea, este posibil să obținem informații despre dvs. din alte surse, cum ar fi baze de date publice, parteneri de marketing comun, platforme de social media (cum ar fi Facebook), precum și de la alte părți terțe.

Printre exemplele de informații pe care le primim din alte surse se numără: informații despre profilul din social media (numele, sexul, ziua de naștere, adresa de e-mail, orașul, statul și țara în care vă aflați, numerele de identificare a utilizatorilor pentru contactele dvs., URL-ul imaginii de profil și orice alte informații pe care alegeți să le faceți publice); rezultate de marketing și rezultate de căutare și link-uri, inclusiv listări plătite (cum ar fi link-urile sponsorizate). Atunci când alegeți, de exemplu, să obțineți feedback cu privire la un CV prin intermediul unuia dintre site-urile noastre terțe partenere de marketing, ne vor fi trimise informațiile dvs. de contact și CV-ul.

B. Colectăm date de la minori?

Platforma noastră nu se adresează minorilor și nu intenționăm să colectăm date cu caracter personal de la copii cu vârsta sub 18 ani. Prin urmare, recomandăm ca părinții sau tutorii legali să se implice în activitățile online ale copiilor lor pentru a preveni colectarea datelor personale ale acestora fără acordul părinților. Dacă credeți că am colectat din greșeală date cu caracter personal despre copilul dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la [email protected] și vom șterge sau anonimiza imediat aceste informații.

C. Cum folosim datele dumneavoastră personale?

Utilizăm datele cu caracter personal colectate prin intermediul Platformei noastre pentru o varietate de scopuri comerciale descrise mai jos. Prelucrăm datele dvs. cu caracter personal în aceste scopuri pe baza intereselor noastre comerciale legitime, pentru a încheia sau a executa un contract cu dvs., cu consimțământul dvs. și/sau pentru respectarea obligațiilor noastre legale. Utilizăm informațiile pe care le colectăm sau le primim:

Pentru a facilita crearea contului și procesul de conectare. Utilizăm informațiile pe care le furnizați pentru a crea un cont la noi. În cazul în care alegeți să vă legați contul dvs. la noi de contul unei terțe părți (cum ar fi contul Google sau Facebook), folosim informațiile pe care ne-ați permis să le colectăm de la aceste terțe părți pentru a facilita crearea contului și procesul de conectare. Consultați secțiunea de mai jos “Cum gestionăm datele dvs. de social media “ pentru mai multe informații.

Pentru a vă trimite informații administrative. Este posibil să folosim datele dvs. personale pentru a vă trimite informații despre produsele sau serviciile pe care le-ați achiziționat și/sau informații despre modificările aduse termenilor, condițiilor și politicilor noastre.

Pentru a îndeplini și gestiona comenzile dvs. pentru servicii. Putem utiliza informațiile dvs. pentru a îndeplini și gestiona comenzile dvs. pentru servicii, abonamente și plăți și pentru a rezolva orice probleme legate de serviciile furnizate prin intermediul Platformei.

Pentru a posta recenzii. Publicăm pe Platformă recenzii care pot conține date cu caracter personal. Înainte de a posta o recenzie, vom obține consimțământul dvs. pentru a vă folosi numele și recenzia. Dacă doriți să vă actualizați sau să vă ștergeți recenzia, vă rugăm să ne contactați la adresa [email protected] și să nu uitați să includeți numele dvs., locația recenziei și informațiile de contact.

Pentru a vă trimite comunicări de marketing și promoționale. Noi și/sau partenerii noștri terți de marketing putem utiliza datele dvs. personale în scopuri de marketing, în funcție de preferințele dvs. de marketing. Aceste comunicări pot include informații despre noi produse, servicii sau caracteristici. Puteți renunța în orice moment la e-mailurile noastre de marketing (a se vedea secțiunea “Care sunt drepturile dumneavoastră de confidențialitate” de mai jos).

Pentru a vă oferi publicitate direcționată. Este posibil să folosim informațiile dumneavoastră pentru a dezvolta și afișa conținut și publicitate (și să colaborăm cu terți care fac acest lucru) adaptate intereselor și/sau locației dumneavoastră și pentru a măsura eficiența acestora.

Pentru a solicita feedback. Putem utiliza informațiile dvs. pentru a vă solicita feedback și pentru a vă contacta în legătură cu utilizarea platformei noastre, astfel încât să ne putem îmbunătăți produsele și serviciile și să dezvoltăm produse și servicii suplimentare pentru a servi mai bine utilizatorii noștri.

Pentru a ne dezvolta produsele și serviciile.
Putem utiliza informațiile dumneavoastră pentru a dezvolta în continuare produsele și serviciile noastre existente sau pentru a dezvolta noi produse și servicii.

Pentru a proteja platforma, pe noi și pe alții. Putem utiliza informațiile dvs. ca parte a eforturilor noastre de a menține Platforma în siguranță și securitate (de exemplu, pentru monitorizarea și prevenirea fraudelor) și pentru a proteja alte persoane de prejudicii sau abuzuri.

Pentru a aplica termenii, condițiile și politicile noastre.
Putem utiliza informațiile dvs. pentru a ne asigura că dvs. și alte persoane respectați termenii, condițiile și politicile noastre, inclusiv pentru a furniza informațiile dvs. autorităților de aplicare a legii, în cazul în care considerăm că este adecvat să facem acest lucru și pentru a utiliza informațiile dvs. în legătură cu procedurile legale inițiate de noi sau împotriva noastră.

Pentru a răspunde solicitărilor legale și pentru a respecta legislația aplicabilă. În cazul în care primim o citație, o solicitare de prezentare a unor dovezi sau o altă solicitare legală, este posibil să trebuiască să analizăm și să evaluăm informațiile dvs. și, eventual, să furnizăm informațiile dvs. ca răspuns la solicitare. De asemenea, este posibil să trebuiască să folosim informațiile dvs. după cum este necesar pentru a respecta legile și reglementările aplicabile.

În alte scopuri profesionale. Putem utiliza informațiile dvs. pentru alte scopuri comerciale, cum ar fi analiza datelor, identificarea tendințelor de utilizare, determinarea eficienței campaniilor noastre promoționale și pentru a evalua și îmbunătăți Platforma, produsele, serviciile și experiența dumneavoastră.

D. Vor fi partajate datele dumneavoastră personale?

Da, datele dvs. personale vor fi partajate între Talent, Inc. și afiliații și filialele sale. În plus, este posibil să partajăm datele dvs. personale cu următoarele categorii de terți furnizori de servicii și parteneri de marketing pentru unul sau mai multe dintre scopurile descrise mai sus.

  • Furnizori de publicitate, marketing direct și generare de lead-uri *Furnizori de servicii de chat *Furnizori de servicii de optimizare a conținutului *Furnizori de servicii de plată și de facturare *Companii de social media cărora le permiteți accesul *Publicitate pe site-urile de social media *Furnizori de servicii software care analizează și potrivesc CV-urile cu anunțurile de angajare *Platforme de publicitate direcționată
  • Furnizori de analiză a site-urilor web și a aplicațiilor *Furnizori de găzduire a site-urilor web *Furnizori de servicii de testare și optimizare a site-urilor web

În plus, în cazul în care considerăm că este necesar sau adecvat să facem acest lucru, putem împărtăși informațiile dvs. cu: autoritățile de aplicare a legii; agențiile guvernamentale sau autoritățile de reglementare; instanțele de judecată; părțile implicate în procedurile legale în care a fost emisă o citație sau o cerere legală pentru care sunt necesare astfel de informații. În aceste circumstanțe, vom depune eforturi rezonabile pentru a dezvălui numai acele informații care sunt relevante pentru motivul dezvăluirii și pentru a proteja confidențialitatea acestor informații în măsura în care este posibil în mod rezonabil.

În cele din urmă, este posibil să împărtășim sau să transferăm informațiile dvs. în legătură cu sau în timpul negocierilor pentru orice fuziune, vânzare de active ale companiei, finanțare sau achiziție a întregii sau a unei părți a activității noastre către o altă companie.

Este posibil să folosim module cookie și tehnologii de urmărire similare (cum ar fi balize web și pixeli) pentru a colecta sau stoca informații. Informații specifice despre modul în care folosim astfel de tehnologii și despre cum puteți refuza sau dezactiva anumite module cookie sunt prezentate în Politica noastră privind modulele cookie.

F. Cum ne ocupăm de autentificările sociale?

Platforma, unul dintre site-urile noastre web sau aplicațiile noastre mobile vă pot oferi posibilitatea de a vă înregistra și de a vă autentifica folosind detaliile contului dvs. de socializare provenind de la un terț (cum ar fi datele de conectare de pe Facebook sau Twitter). Dacă alegeți să faceți acest lucru, vom primi anumite informații de profil despre dvs. de la compania de social media. Informațiile de profil pe care le primim pot varia în funcție de furnizorul de social media, dar vor include adesea numele dvs., adresa de e-mail, lista de prieteni, fotografia de profil, precum și alte informații pe care alegeți să le faceți publice.

Vom utiliza informațiile pe care le primim în scopurile descrise în această politică. Pentru mai multe informații despre drepturile dvs. cu privire la aceste informații, consultați secțiunea “Care sunt drepturile dvs. de confidențialitate?” de mai jos.

Vă rugăm să rețineți că noi nu controlăm și nu suntem responsabili pentru alte utilizări ale datelor dumneavoastră personale de către compania de social media. Vă recomandăm să consultați politica de confidențialitate a acestora pentru a înțelege modul în care colectează, utilizează și partajează datele dvs. personale și cum vă puteți seta preferințele de confidențialitate pe site-urile și aplicațiile lor.

G. Cât timp păstrăm informațiile dumneavoastră?

Vom stoca datele dvs. cu caracter personal doar atât timp cât este necesar pentru scopurile stabilite în această politică, cu excepția cazului în care o perioadă de stocare mai lungă este cerută sau permisă de lege (cum ar fi cerințele fiscale, contabile sau alte cerințe legale).

În cazul în care nu mai avem nicio nevoie comercială legitimă de a prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal, le vom șterge sau le vom face anonime.

H. Cum păstrăm informațiile în siguranță?

Am implementat măsuri de securitate tehnice și organizatorice adecvate, concepute pentru a proteja securitatea tuturor datelor cu caracter personal pe care le colectăm, primim, utilizăm sau stocăm. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți, de asemenea, că nu putem garanta că internetul în sine este 100% sigur. Deși vom face tot ce ne stă în putință pentru a vă proteja datele cu caracter personal, transmiterea datelor cu caracter personal către și dinspre Platformă se face pe propriul dvs. risc. Ar trebui să accesați Platforma doar într-un mediu securizat. Dacă credeți că contul dvs. a fost compromis sau dacă suspectați orice tip de încălcare a datelor, vă rugăm să ne contactați la [email protected].

I. Care sunt drepturile dumneavoastră la confidențialitate?

Drepturile descrise în această secțiune se aplică tuturor utilizatorilor. După cum s-a menționat mai sus, dacă aveți reședința într-un anumit stat sau într-o anumită țară, este posibil să aveți drepturi suplimentare, așa cum prevede legea aplicabilă. Vă rugăm să consultați notificările noastre specifice pentru regiunile respective pentru mai multe informații despre drepturile dumneavoastră specifice:

Informații despre cont

Dacă doriți în orice moment să revizuiți sau să modificați informațiile din contul dvs. pentru a vă asigura că sunt corecte și actualizate, vă rugăm să vă conectați la contul dvs. de utilizator și să actualizați informațiile, după cum este necesar. Dacă vă reziliați abonamentul sau închideți contul, atunci vă vom dezactiva contul. Cu toate acestea, păstrăm o copie a tuturor CV-urilor create de noi sau pe Platformă, iar unele informații suplimentare pot fi reținute în fișierele noastre pentru a preveni fraudele, pentru a soluționa problemele, pentru a ajuta la orice investigații, pentru a aplica Termenii de utilizare sau pentru a respecta cerințele legale aplicabile. Încercăm să reducem la minimum datele pe care le reținem, păstrând doar ceea ce este necesar în aceste scopuri.

Renunțarea la Email Marketing

Vă puteți dezabona de la lista noastră de e-mailuri de marketing în orice moment, făcând clic pe linkul de dezabonare din e-mailurile pe care le trimitem. Chiar dacă vă dezabonați de la e-mailurile de marketing, este posibil să vă trimitem în continuare e-mailuri legate de servicii care sunt necesare pentru administrarea și utilizarea contului dvs.

J. Actualizăm această politică?

Este posibil să actualizăm această politică în mod periodic. Versiunea actualizată va fi indicată prin data “Ultima actualizare”, iar versiunea actualizată va intra în vigoare imediat ce va fi accesibilă. Vă încurajăm să consultați frecvent Politica afișată pentru a rămâne informați cu privire la modul în care sunt utilizate informațiile dumneavoastră.

K. Cum ne puteți contacta în legătură cu această politică?

Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la această politică, puteți contacta responsabilul nostru cu protecția datelor (DPO) prin e-mail la [email protected].

Notificare pentru rezidenții spațiului economic european

Punem la dispoziție Platforma și serviciile noastre în Uniunea Europeană și, prin urmare, se aplică Regulamentul general privind protecția datelor (“GDPR”). Această notificare se aplică în cazul în care sunteți rezident în Spațiul Economic European (“SEE”: țările Uniunii Europene, precum și Norvegia, Liechtenstein și Islanda) (“Notificarea GDPR”).

Prin urmare, în cazul în care vă aflați în SEE, se vor aplica considerentele generale din Politica și considerentele stabilite în mod specific în această notificare GDPR. În cazul în care există un conflict între Politică și notificarea GDPR și vi se aplică această notificare GDPR, atunci notificarea GDPR va prevala.

Cu excepția cazului în care se specifică altfel, definițiile din acești Termeni suplimentari UE vor avea același înțeles ca și definițiile utilizate în Termenii de utilizare.

Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la colectarea sau utilizarea informațiilor dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la [email protected].

Procesatorii și transferurile internaționale de date

În măsura în care terții prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal în numele nostru, aceștia o fac în calitate de procesatori împuterniciți, așa cum sunt definiți în GDPR. În aceste cazuri, noi suntem operatorul de date, deoarece noi determinăm scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor. Vom angaja numai procesatori care implementează în mod adecvat măsuri tehnice și organizatorice adecvate și care garantează protecția drepturilor dumneavoastră. Pentru a asigura acest lucru, încheiem acorduri de prelucrare a datelor cu procesatorii noștri. Acest lucru este obligatoriu în conformitate cu GDPR. Acordul de prelucrare a datelor reglementează, printre altele, securitatea datelor, confidențialitatea și drepturile dumneavoastră.

În cazul în care datele dvs. personale sunt transferate în “țări terțe” - adică în țări din afara SEE - vom face acest lucru numai dacă țara terță oferă un nivel adecvat de protecție. În unele țări din afara SEE - vă rugăm să verificați aici - datele dvs. cu caracter personal sunt protejate în mod suficient în conformitate cu legile și reglementările europene privind protecția datelor. Dacă nu este cazul, oferim măsuri de protecție corespunzătoare pentru a asigura o protecție adecvată a datelor. De exemplu, prin utilizarea celor mai recente clauze contractuale standard aprobate de Comisia Europeană și prin punerea în aplicare a unor măsuri de protecție suplimentare. În cazul în care nu există garanții adecvate, vom transfera datele dumneavoastră cu caracter personal numai dacă se aplică o excepție legală. Un exemplu de excepție legală este consimțământul explicit.

Când și cum solicităm consimțământul?

1. Colectarea și partajarea datelor dvs. personale După cum se prevede în Politică, putem colecta datele dvs. personale din alte surse și putem partaja datele dvs. personale cu companii afiliate, companii din grup și filiale, furnizori de servicii terțe și parteneri de marketing. În aceste cazuri și în măsura în care partea care primește datele nu este un procesator în numele nostru, vom colecta sau împărtăși datele dvs. cu caracter personal numai dacă am obținut consimțământul dvs. Acest consimțământ este obținut, de exemplu, prin intermediul unui banner de consimțământ sau al unui banner de tip cookie, în funcție de partea destinatară.

2. Scopuri de marketing

Nu vom utiliza datele dumneavoastră de contact electronice în scopuri de marketing, cu excepția cazului în care sunteți clientul nostru sau dacă vă încadrați într-o altă excepție în conformitate cu legile aplicabile în domeniul telecomunicațiilor. După cum se menționează în Politică, vă puteți dezabona de la lista noastră de e-mailuri de marketing în orice moment, făcând clic pe linkul de dezabonare din e-mailurile pe care le trimitem (acest lucru se mai numește și “OPT OUT/DEZABONARE”). Dacă nu sunteți clientul nostru existent, vă vom cere consimțământul pentru a vă trimite mesaje de marketing direct (acest lucru se numește și ‘OPT IN/ABONARE’).

Pentru prelucrarea subiacentă a datelor dvs. cu caracter personal în scopuri de marketing, putem prelucra datele dvs. cu caracter personal pe baza interesului nostru legitim, cu excepția cazului în care interesele dvs. sau drepturile și libertățile dvs. fundamentale prevalează asupra intereselor noastre. Acest temei juridic este menționat mai jos ca “interes legitim”.

3. Categorii speciale de date cu caracter personal

Platforma noastră nu intenționează să colecteze categorii speciale de date cu caracter personal, cum ar fi datele cu caracter personal care dezvăluie originea rasială sau etnică, opiniile politice, convingerile religioase sau filozofice. Cu toate acestea, nu putem garanta pe deplin că nu vom colecta astfel de date dacă ni le furnizați (de exemplu, în CV-ul dumneavoastră). Nu le vom folosi în alte scopuri decât crearea CV-ului dumneavoastră.

Drepturi suplimentare de confidențialitate Dacă sunteți rezident al SEE, puteți invoca o serie de drepturi de confidențialitate în plus față de cele menționate în Politica de confidențialitate, printre care se numără dreptul de a revizui sau de a modifica informațiile din contul dvs. pentru a vă asigura că acestea sunt corecte și actualizate. Drepturile suplimentare includ:

Dreptul la ștergerea datelor. În general, aveți dreptul la ștergerea datelor; cu toate acestea, este posibil să nu ștergem întotdeauna datele dumneavoastră cu caracter personal, deoarece, uneori, prelucrarea este încă necesară: de exemplu, pentru a respecta obligațiile legale sau pentru a depune, exercita sau justifica pretenții legale. Prin urmare, vom pune în balanță interesul dvs. în a vă șterge datele cu caracter personal cu necesitatea de a păstra datele cu caracter personal pentru alte interese legitime. În ceea ce privește dezactivarea contului dvs. aplicăm informațiile menționate în Politica.

Dreptul la restricționarea prelucrării. În anumite circumstanțe, ne puteți solicita să restricționăm prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. De exemplu, în cazul în care exactitatea datelor dvs. personale este contestată.

Notificarea privind rectificarea, ștergerea sau restricția. Cu excepția cazului în care acest lucru este imposibil sau implică un efort disproporționat, vom informa destinatarii datelor dumneavoastră cu caracter personal cu privire la rectificarea, ștergerea sau restricționarea prelucrării.

Dreptul la portabilitatea datelor. În anumite circumstanțe, ne puteți solicita să vă transferăm datele cu caracter personal către o altă parte.

Dreptul la opoziție. În plus, în anumite circumstanțe, vă puteți opune prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal de către noi (sau de către terțe părți angajate de noi). De exemplu, vă puteți opune la utilizarea datelor dvs. personale în scopuri de marketing.

Dreptul de retragere a consimțământului. În cazul în care v-am solicitat consimțământul pentru prelucrarea datelor, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment. Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării efectuate înainte de retragere.

Dreptul de a depune o plângere. În cazul în care considerați că prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal încalcă legile și reglementările aplicabile, vă rugăm să ne contactați la [email protected]. Vom încerca întotdeauna să găsim împreună o soluție. În cazul în care acest lucru nu este posibil, puteți depune o plângere la Autoritatea Română pentru Protecția Datelor, sau la orice altă autoritate competentă din Uniunea Europeană, sau să acționați în justiție.

Cum să vă exercitați aceste drepturi și ce am putea avea nevoie de la dumneavoastră?

Ne puteți trimite solicitarea (solicitările) pentru exercitarea acestor drepturi la [email protected], vă rugăm să ne furnizați numele, numărul de telefon și tipul de solicitare. Pentru a vă proteja confidențialitatea și securitatea, vom lua măsuri rezonabile pentru a vă verifica identitatea înainte de a vă răspunde la solicitarea (solicitările) dumneavoastră. Numai dumneavoastră sau o persoană autorizată în mod legal să acționeze în numele dumneavoastră puteți face o solicitare verificabilă legată de datele dumneavoastră personale. De exemplu, dacă faceți o solicitare, vă vom cere să confirmați numele, adresa de e-mail și/sau alte informații pe care le avem în evidențele noastre pentru a vă verifica identitatea. Aceasta este o măsură de securitate pentru a ne asigura că datele cu caracter personal nu sunt dezvăluite unei persoane care nu are dreptul să le primească.

Vom răspunde solicitării dvs. cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de o lună de la primirea acesteia. În acest sens, vom evalua, de asemenea, dacă și, în caz afirmativ, în ce măsură putem sau trebuie să ne conformăm solicitării dvs. în temeiul legii. În cazul în care este necesară o perioadă mai lungă de până la două luni, vă vom informa în termen de o lună de la primirea solicitării. Depunerea și prelucrarea solicitării dvs. sunt gratuite, cu excepția cazului în care solicitarea dvs. este în mod vădit nefondată sau exagerată, în special din cauza caracterului repetitiv.

Reprezentantul în SEE

Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la această notificare GDPR, puteți contacta responsabilul nostru cu protecția datelor (DPO) prin e-mail la [email protected] și reprezentantul nostru în SEE, cu sediul în Olanda: Resume.io // Imkey B.V. [email protected]

Notificare pentru rezidenții din SUA

Această Notificare oferă mai multe informații despre dezvăluirile și drepturile specifice pe care le oferim rezidenților din SUA în conformitate cu legislația SUA.

Categorii de informații colectate

În cele 12 luni anterioare datei ultimei actualizări a acestei Politici, am colectat sau am primit următoarele categorii de informații personale (informațiile din “Categorie” corespund categoriilor din Legea privind confidențialitatea consumatorilor din California).

</thead> . . . . . . </table> </figure> **Categorii de informații divulgate** În cele 12 luni anterioare datei ultimei actualizări a prezentei Notificări, am dezvăluit următoarele categorii de informații cu caracter personal în scop comercial, așa cum este descris mai sus: * Categoria A: Identificatori. * Categoria B: Categorii de informații personale din California Customer Records/ Înregistrări ale clienților din California. * Categoria C: Informații privind caracteristicile protejate. * Categoria D: Informații comerciale. * Categoria F: Internet sau alte activități de rețea similare. * Categoria G: Date de geolocalizare. * Categoria H: Date senzoriale. * Categoria I: Informații profesionale sau legate de locul de muncă. * Categoria J: Informații privind educația. * Categoria K: Deduceri din alte informații personale. **Categorii de informații de tipul "Vândut"** Nu vindem datele dvs. personale în schimbul unei sume de bani; cu toate acestea, unele legi americane privind confidențialitatea definesc "vânzarea" în sens larg, astfel încât aceasta poate include partajarea datelor dvs. personale cu anumite părți terțe în schimbul a ceva de valoare. În acest sens, împărtășim datele dvs. personale cu anumiți parteneri de marketing terți și, în schimb, primim posibilitatea de a comercializa sau de a oferi produsele și serviciile noastre prin intermediul site-urilor și aplicațiilor acestora. Acest lucru poate fi considerat o "vânzare" în conformitate cu anumite legi. Datele cu caracter personal care pot fi partajate sau vândute în acest context sunt: numele dvs.; adresa de e-mail; alte informații de contact; și informații obținute prin intermediul cookie-urilor despre, de exemplu, locația dvs., site-ul web care v-a direcționat către Platforma noastră, modul în care navigați pe site-urile noastre și ce achiziții faceți. În afară de acești parteneri de marketing terți, nu există alte părți terțe cărora le vom vinde datele dumneavoastră personale. **Caracteristicile de tip Do-Not-Track** Multe browsere web și unele sisteme de operare mobile și aplicații mobile includ o funcție sau o setare de tipul "do-not-track" pe care o puteți activa pentru a semnala preferința dvs. privind confidențialitatea de a nu fi monitorizate și colectate date despre activitățile dvs. de navigare online. Nu a fost finalizat niciun standard tehnologic uniform pentru recunoașterea și implementarea semnalelor "do-not-track" și, ca atare, nu răspundem în prezent la semnalele de browser de tipul "do not track" sau la orice alt mecanism care comunică în mod automat opțiunea dumneavoastră de a nu fi urmărit online. Vom actualiza această Politică în cazul în care acest lucru se va schimba în viitor. **Drepturi suplimentare de confidențialitate** **Dreptul la informare**. Sub rezerva anumitor limite, ne puteți solicita să vă furnizăm următoarele informații pentru perioada de 12 luni anterioară solicitării dumneavoastră: (1) Categoriile de informații personale pe care le-am colectat despre dumneavoastră; (2) Categoriile de surse din care au fost colectate informațiile cu caracter personal; (3) Scopul comercial sau de afaceri al colectării informațiilor cu caracter personal; (4) Categoriile de terți cu care am partajat informațiile cu caracter personal; (5) În cazul în care am dezvăluit informații cu caracter personal în scopuri comerciale, o listă a dezvăluirilor, inclusiv categoriile de informații cu caracter personal pe care le-a primit fiecare categorie de destinatari; și (6) Informațiile personale specifice pe care le-am colectat despre dumneavoastră. Nu oferim aceste drepturi de informare pentru informațiile personale pe care le obținem prin intermediul unei relații de tip business-to-business (B2B). **Dreptul de ștergere/eliminare** De asemenea, aveți dreptul de a ne cere să ștergem orice informații personale pe care le-am colectat despre dumneavoastră, sub rezerva anumitor limitări. Putem refuza cererea dvs. de ștergere dacă informațiile sunt necesare pentru noi sau pentru furnizorii noștri de servicii printre altele, pentru a furniza un serviciu pe care l-ați solicitat, pentru a întreprinde acțiuni anticipate în mod rezonabil în contextul relației noastre de afaceri cu dvs., pentru a executa un contract pe care îl avem cu dvs., pentru a detecta și a ne proteja împotriva incidentelor de securitate sau a activităților ilegale, pentru a respecta o obligație legală sau a exercita un drept prevăzut de lege. **Dreptul de a renunța la vânzare.** Aveți dreptul de a renunța la vânzarea informațiilor dumneavoastră personale. Vă puteți exercita acest drept făcând clic pe linkul "Nu-mi vindeți informațiile personale - SUA" situat în partea de jos a paginii noastre de pornire sau prin trimiterea unei cereri, așa cum este descris în secțiunea "Depunerea cererilor" de mai jos. **Dreptul la nediscriminare. ** Nu vă vom discrimina în cazul în care vă exercitați drepturile de confidențialitate în temeiul oricărei legi aplicabile privind confidențialitatea, inclusiv prin: * a refuza să vă oferim bunuri sau servicii. * perceperea unor prețuri sau tarife diferite pentru bunuri sau servicii, inclusiv prin acordarea de reduceri sau alte beneficii sau prin impunerea de penalități. * furnizarea unui nivel sau a unei calități diferite de bunuri sau servicii. * sugerarea că ați putea primi un preț sau un tarif diferit pentru bunuri sau servicii sau un nivel sau o calitate diferită a bunurilor sau serviciilor. Suntem autorizați, în conformitate cu legislația aplicabilă, să vă oferim anumite stimulente financiare care pot avea ca rezultat prețuri, tarife sau niveluri de calitate diferite, care sunt legate de valoarea informațiilor dvs. personale. Participarea la un program de stimulente financiare necesită consimțământul dvs. prealabil, pe care îl puteți revoca în orice moment. **Depunerea cererilor**. Puteți trimite o cerere privind informațiile dvs. personale: Sunându-ne la numărul de telefon 1-888-884-1491. Trimițându-ne un e-mail la adresa [email protected] - vă rugăm să furnizați numele, numărul de telefon și tipul de solicitare (și anume, o solicitare de categorii de informații, o solicitare de informații specifice, o solicitare de ștergere sau o solicitare de renunțare la vânzarea informațiilor dumneavoastră). **Ce am putea să vă solicităm**. Este posibil să vă solicităm informații specifice pentru a ne ajuta să vă confirmăm identitatea și pentru a vă asigura dreptul de a vă accesa informațiile personale (sau de a exercita oricare dintre celelalte drepturi). Aceasta este o măsură de securitate pentru a ne asigura că informațiile cu caracter personal nu sunt dezvăluite unei persoane care nu are dreptul să le primească. De asemenea, este posibil să vă contactăm pentru a vă solicita informații suplimentare în legătură cu cererea dumneavoastră, pentru a accelera răspunsul nostru. Verificarea identității dumneavoastră: Pentru a vă proteja confidențialitatea și securitatea, vom lua măsuri rezonabile pentru a vă verifica identitatea înainte de a vă furniza informațiile personale și înainte de a vă șterge informațiile. Numai dumneavoastră sau o persoană autorizată în mod legal să acționeze în numele dumneavoastră poate face o cerere verificabilă legată de informațiile dumneavoastră personale. De exemplu, dacă faceți o solicitare, vă vom cere să confirmați numele, adresa de e-mail și/sau alte informații pe care le avem în evidențele noastre pentru a vă verifica identitatea, astfel încât să vă putem proteja informațiile. Cereri din partea agenților autorizați: Puteți desemna un agent autorizat să facă o cerere în numele dumneavoastră. Dacă desemnați un agent autorizat să facă o cerere în numele dvs., vă putem solicita să vă verificați identitatea și să ne furnizați identitatea și informațiile de contact ale agentului autorizat. **Răspunsurile la solicitări.** Vom confirma primirea cererii/solicitării dumneavoastră în termen de 10 zile lucrătoare de la primire și, în general, vom răspunde solicitării dumneavoastră în termen de 45 de zile de la primire. Dacă avem nevoie de mai mult timp pentru a vă răspunde, vă vom informa cu privire la acest motiv și este posibil să dureze până la 45 de zile suplimentare pentru a vă răspunde. **De obicei nu este necesară nicio taxă**. Nu va trebui să plătiți o taxă pentru a vă accesa informațiile personale (sau pentru a vă exercita oricare dintre celelalte drepturi). Cu toate acestea, este posibil să percepem o taxă rezonabilă în cazul în care solicitarea dvs. este în mod clar nefondată, repetitivă sau exagerată. Alternativ, putem refuza să ne conformăm solicitării dvs. în aceste circumstanțe. © 2022 Talent, Inc.
Categorie Tipurile de informații colectate Scopul colectării
A. Identificatori Numele, adresa poștală, adresa IP (Internet Protocol), adresa de e-mail. Înregistrarea contului, onorarea comenzilor clienților pentru serviciile noastre, marketingul serviciilor noastre, servicii pentru clienți
B. Categoriile de informații cu caracter personal enumerate în legea din California privind înregistrările clienților (Codul Civil din California § 1798.80(e)). Nume, adresă, număr de telefon, studii, loc de muncă, istoric de angajare, număr de card de credit, număr de card de debit. (Unele informații personale incluse în această categorie se pot suprapune cu alte categorii.)Înregistrarea contului, Îndeplinirea comenzilor clienților pentru serviciile noastre, Marketingul serviciilor noastre, Serviciul clienți
C. Caracteristicile clasificărilor protejate în conformitate cu legislația californiană sau federală. Vârsta (40 de ani sau mai mult), rasa, culoarea, originea națională, cetățenia, dizabilitatea fizică sau mentală, sexul (inclusiv genul, identitatea de gen, expresia de gen, sarcina sau nașterea și condițiile medicale aferente), statutul de veteran sau militar. Îndeplinirea comenzilor clienților pentru serviciile noastre, Analiza și îmbunătățirea serviciilor noastre, Serviciul clienți
D. Informații comerciale. Înregistrări ale produselor sau serviciilor achiziționate. Înregistrarea contului, Îndeplinirea comenzilor clienților pentru serviciile noastre, Marketingul serviciilor noastre, Serviciul clienți
E. Internet sau alte activități similare în rețea. Istoricul de navigare, istoricul căutărilor, informații despre interacțiunea unui consumator cu un site web, o aplicație sau o reclamă.Optimizarea site-ului web, marketingul serviciilor noastre
F. Date de geolocalizare Localizare fizică sau mișcări.Personalizarea site-ului web, Marketingul serviciilor noastre
G. Date senzoriale. Informații audio, vizuale și electronice..Îndeplinirea comenzilor clienților pentru serviciile noastre
H. Informații profesionale sau legate de locul de muncă. Istoricul actual sau trecut privind locurile de muncă sau evaluări de performanță. Îndeplinirea comenzilor clienților pentru serviciile noastre, comercializarea serviciilor noastre, Serviciul clienți, Analiză și îmbunătățirea serviciilor noastre
I. Informații privind educația care nu sunt disponibile publicului Înregistrări privind studiile, cum ar fi istoricul studiilor și diplomele obținute..Îndeplinirea comenzilor clienților pentru serviciile noastre, comercializarea serviciilor noastre, Serviciul clienți, Analiză și îmbunătățirea serviciilor noastre
J. Deduceri din alte informații personale. Profil despre un consumator care reflectă preferințele, caracteristicile, tendințele psihologice, predispozițiile, comportamentul, atitudinile, inteligența, abilitățile și aptitudinile consumatorului.Marketingul serviciilor noastre, analiza și îmbunătățirea serviciilor noastre

Resume.io // Imkey BV
van Coothplein 39a,
4811 ND Breda, Țările de Jos
CoC: 60887737
Cod TVA: NL854104379B01

Acest site utilizează cookie-uri pentru a optimiza experiența utilizatorilor și a genera date analitice și de marketing. Prin utilizarea site-ului nostru, ești de acord cu toate cookie-urile în conformitate cu Politica privind cookie-urile și Politica de confidențialitate.
Acceptă cookie-uri