Cum se completează un CV

Toate sfaturile, instrumentele, modelele și exemplele de care ai nevoie pentru a învăța cum să redactezi un CV în 2023
Rolf Bax
Specialist conținut
Actualizat la 04 decembrie 2024

Pentru cei care își caută un loc de muncă, un CV bine scris este o adevărată superputere. În timp ce alții urcă scara carierei pas cu pas, tu poți să-ți pui pelerina de supererou și să urci rapid deasupra tuturor. 

Cum te faci însă remarcat în mulțimea de oameni care își caută un job? Îți arătăm noi! Începem de la zero, vedem cum ne pregătim și ce structură urmăm, apoi discutăm pe secțiuni. Continuăm cu câteva trucuri cunoscute doar de experți și apoi îți dăm niște sfaturi cu care vezi cum se face un CV desăvârșit. Să începem!

Pași pregătitori

Înainte să-ți spunem cum se face un CV reușit, ai nevoie de puțină pregătire. Iată pașii principali:

  • Fixează-ți bine în minte obiectivele profesionale și felul în care ai vrea să arate cariera ta. Dacă nu ai o destinație clară, te vei rătăci pe traseu.
  • Fă-ți un CV de referință, cu toată experiența ta și realizările notabile. De aici vei selecționa în funcție de fiecare angajator/job în parte. Trece numele companiilor, locația și intervalul angajării.
  • Fă-ți o listă cu abilități și cu puncte tari.
  • Concentrează detalii despre diplome/certificate într-un fișier special pentru educație. Digitalizează documentele. Dacă ai premii, distincții, adeverințe de voluntariat, pune-le și pe ele aici.
  • Adună recomandări (referințe) de la foști colegi/șefi.
  • Citește atent anunțul de angajare și documentează-te despre angajator.
Sfat profesionist

În timp ce bifezi fiecare punct din listă și mai ales la ultimul, reține: mai târziu, va trebui să-ți adaptezi CV-ul/scrisoarea de intenție în funcție de anunțul de angajare și de cultura companiei. Nimeni nu vrea să primească texte generice trimise și la alte 20 de persoane. Este un semn de dezinteres.

Cum se face un CV cu formatul potrivit

Înainte de a cuceri piața muncii, ai nevoie de o structură pe care să-ți dezvolți CV-ul. Ai la dispoziție trei opțiuni:

  • Formatul (invers) cronologic: cel mai des întâlnit format pe piața locurilor de muncă este cel invers cronologic, în care îți prezinți experiența începând cu ultimul job (sau cel actual). Are avantajul evident de a pune în centrul atenției cele mai recente și mai impresionante realizări.
  • Formatul funcțional: acest tip de CV scoate la atac arsenalul tău de abilități, mutând accentul de pe istoricul profesional. E preferat de cei care nu au adunat suficientă experiență sau cei care vor să-și schimbe cariera. Atenție, totuși, abilitățile trebuie demonstrate în istoricul angajărilor sau prin stagii, voluntariat etc.
  • Formatul mixt: un format hibrid, mai aparte, care împrumută elemente și din formatul cronologic, și din cel funcțional. Îl găsești mai ales în domenii tehnologice.

Cu formatul potrivit pentru experiența ta, deja ți-ai crescut șansele de a te remarca în procesul de recrutare.

Dacă nu știi cum să structurezi informația, vei vedea că totul e mai simplu în soluția noastră de creare a CV-urilor. Poți rearanja secțiunile, poți crea unele noi pe care le personalizezi cum vrei și poți vedea sugestii de optimizare. La final, ai și opțiunea de a descărca în format DOCX sau în PDF, formatul cel mai stabil dacă vrei să trimiți CV-ul pe e-mail.

Așa da

Folosește layouturi și instrumente create de profesioniști, aprobate de recrutori și verificate cu sisteme de triere a candidaților.

Așa nu

Folosește editoare de text antice, în care pierzi multe ore de muncă și sunt adesea incompatibile cu programele angajatorului.

Cum se face un CV: ghidul pas cu pas

Ai adunat toate datele? La drum! Ghidul nostru e organizat în șase etape simple:

  1. Adăugarea datelor de contact
  2. Crearea profilului sau obiectivului profesional
  3. Structurarea experienței în istoricul profesional
  4. Selectarea abilităților care corespund cerințelor
  5. Prezentarea educației
  6. Eventuale rubrici și detalii opționale

Pasul 1: datele de contact

Începem cu începutul: informațiile de contact. Ele se simt cel mai bine într-un antet atrăgător în partea de sus a CV-ului. Aici îți creezi o adevărată carte de vizită, cu un format și fonturi echilibrate. Lasă și un strop de culoare cu care să atragi privirea cititorului. Nu exagera însă, altfel s-ar putea să obții efectul opus. Conținutul primează.

Iată ce componente are antetul:

  • Numele complet: trece-ți prenumele și numele, plus al doilea prenume dacă este cazul.
  • Funcția: sau, mai bine zis, rolul pentru care candidezi.
  • Adresa de e-mail: folosește un format profesionist și un domeniu cunoscut, de exemplu gmail.com. Ideal este să ai o adresă cu numele și prenumele tău exacte, nu cu diverse diminutive.
  • Numărul de telefon: de preferat cel mobil sau unul la care angajatorul să te poată găsi imediat.
  • Adresa: adresa întreagă este irelevantă dacă nu aștepți un răspuns scris. În general, localitatea și județul sunt suficiente.
  • LinkedIn (opțional): trece profilul de LinkedIn doar dacă postezi regulat și angajatorul ar putea fi interesat de conținut.
  • Portofoliu (opțional): un link la portofoliu este ideal pentru profesii precum cea de fotograf sau front-end developer.

Evită să te pierzi în detalii inutile, precum data nașterii, zodia (!) și starea civilă. Nu trece în niciun caz date importante precum CNP-ul.

Așa da

Daniela Izabela Dragomir
Inginer
0740897123
daniela.izabela.dragomir@gmail.com 

Așa nu

Dani Dragomir
Tech Engineer

+40 740 897 123
danyizadrago@gmail.com

Exemplul de mai jos pune numele și poza în prim-plan, apoi concentrează informațiile esențiale pe rândul de dedesubt. 

O idee bună ar fi să treci și un scurt mesaj de impact sub nume. Așa, ai ocazia să „furi startul” și să condiționezi felul în care recrutorul va citi restul CV-ului și esențiala secțiune dedicată experienței tale.

Pasul 2: obiectivul sau profilul profesional

Când încerci să condensezi multă informație pe una-două pagini, s-ar putea ca CV-ul să pară insipid sau distant. Profilul profesional, numit și secțiunea „Despre mine” îți dă șansa de a adăuga puțină vitalitate și personalitate în textul scris. 

Energia ta trebuie să transpară din fiecare rând și să capteze atenția. Folosește cuvinte de acțiune și adjective percutante. Nu scrie fraze întortocheate. Pe cât posibil, elimină-l pe „eu” și vorbește despre tine din afară.

Folosește și cifre/date dacă le ai și lasă-ți realizările să vorbească de la sine. Dă informații cuantificabile, nu aproximări diluate.

Poate nu ai prea multă experiență profesională în domeniu sau poate vrei să-ți schimbi cariera? Atunci, s-ar putea să te ajute un obiectiv profesional. În timp ce profilul este orientat spre trecut, obiectivul profesional se proiectează în viitor și se bazează mai mult pe argumentație decât pe realizări. Asta nu înseamnă că poți să-ți dau frâu liber imaginației, ci să brodezi pe marginea unor abilități transferabile cu care poți contribui la viitorul loc de muncă.\

Așa da
  • Scrie un profil cu caracter, cu fraze energice și cuvinte de acțiune
  • Integrează-ți abilitățile tehnice/non-tehnice în descrierea ta specializată
  • Nu folosi exprimări bombastice și complexe – calitățile și realizările tale trebuie să te recomandate, nu exprimarea.
Așa nu
  • Compune un profil prea sec sau divaghează, cu epopei întregi la persoana întâi
  • Scrie profiluri generice, neadaptate la locul de muncă dorit
  • Uită să menționezi calități și realizări importante chiar de la început, punând cifre și contextualizând când este cazul.

Pasul 3: istoricul profesional

Acum, e momentul să creezi coloana vertebrală a CV-ului. Aproximativ 9 din 10 candidați optează pentru formatul invers cronologic – foarte corect. Începe cu cel mai recent loc de muncă și trece-ți rolul (ocupația) în titlu, urmat de numele angajatorului. Imediat dedesubt, indică intervalul angajării (luna și anul). Nu te întinde pe perioade mai mari de 10-15 ani și fii selectiv.

Îți vei prezenta activitatea sub forma unor liste cu buline. Aici, nu copia pur și simplu sarcini din COR sau din alte anunțuri, fiindcă nu vei impresiona pe nimeni. În schimb poți aplica metoda STAR, cu care descrii: S – situația în care te aflai, T – tema/sarcina respectivă, A – acțiunile și strategia utilizate, R – rezultatul obținut. Mai concret, vei vorbi despre realizări, nu doar despre simple responsabilități. Vezi diferența mai jos:

Așa da
  • Optimizarea operațiunilor și reducerea costurilor cu 13%
  • Promovarea viziunii companiei prin programul WOW, cu o creștere a vizibilității de 40% în mediul online
  • Asigurarea satisfacției clienților, reflectată în creșterea cu 30% a evaluării companiei pe punctaje.ro
Așa nu
  • Implementarea unui program de reducere a costurilor
  • Promovarea viziunii companiei
  • Asigurarea unui nivel maxim de satisfacție a clienților

Și aici, ca și în profilul profesional, cifrele sunt aliatul tău. Ele arată că ai rezultate cuantificabile și clare și că vei fi „ca acasă” la firma angajatorului. 

Sfat profesionist

Lista de referință – ideal ar fi să ai o listă sau un fișier separat cu tot ce consideri tu că sunt reperele, realizările, proiectele și cifrele esențiale din munca ta. Astfel, vei avea mereu la îndemână un arsenal de exemple convingătoare, din care să alegi în funcție de jobul căutat. Nu trimite CV-uri generice la 20 de companii, s-ar putea oamenii din HR să te „simtă”.

Iată un exemplu care îți arată mai clar cum se face un CV și un istoric profesional reușit.

Pasul 4: secțiunea cu abilități

O secțiune pe cât de mică, pe atât de importantă, abilitățile formează triunghiul recrutării. Pe scurt, angajatorul spune că vrea anumite abilități de la candidat. Dacă ești omul potrivit, ele vor apărea în secțiunea cu abilitățile tale din CV. Apoi, le demonstrezi în istoricul profesional prin exemple:

În funcție de natura jobului, vei avea nevoie de o combinație bine dozată de abilități.

Abilitățile tehnice („hard skills”): sunt mai riguroase și adesea obligatorii (de exemplu, cunoștințe de Python pentru programatori). Le vei folosi zilnic și le poți dobândi prin educație și exercițiu.

Abilitățile non-tehnice („soft skills”): sunt mai degrabă interpersonale și țin de sfera emoțională, leadership sau organizare. Se bazează adesea pe calități înnăscute și trăsături de personalitate.

Principalele abilități pentru profesii tipice

Dacă nu știi de unde să începi când ajungi la această secțiune, ia anunțul de angajare ca reper.

Poți și să arunci o privire la tabelul pe care ți l-am pregătit mai jos:

Pasul 5: educația

Secțiunea educației urmează aceeași structură ca cea a istoricului profesional: ordine invers cronologică, cu diploma obținută în titlu, urmată de instituție, loc, perioadă (sau anul obținerii diplomei/certificatului). Iată câteva exemple posibile:

  • Diploma de bacalaureat/absolvire: în general, apare în CV dacă nu ai făcut și facultatea.
  • Diploma de licență: pivotul secțiunii, care arată că te-ai specializat în domeniu. Indică specializarea și trece și eventuale distincții sau realizări (de ex. „șef de promoție”).
  • Diploma de masterat: diploma de masterat îți dă deja un avantaj în fața altor candidați.
  • Doctoratul: apare de obicei în domenii academice sau supraspecializate. Trece titlul tezei, instituția, eventuale mențiuni speciale (de ex. „cum laudae”).
  • Cursuri de perfecționare/dezvoltare continuă: un segment important, care arată că te dedici domeniului și vrei să avansezi.
  • Stagii: le poți trece aici sau într-o secțiune separată, cu detalii despre companie/instituție.
Exemplu

Titlu de avocat definitiv, Institutul Național pentru Pregătirea și Perfecționarea Avocaților, Iași
Septembrie 2005 - Septembrie 2007

Diplomă de master în Dreptul Afacerilor, Facultatea de Drept a Universității „Alexandru Ioan Cuza”, Iași
Septembrie 2003 - Iulie 2005

Diplomă de licență în Științe Juridice, Facultatea de Drept a Universității „Alexandru Ioan Cuza”, Iași
Septembrie 1999 - Iulie 2003

Certificări și licențe

Certificatele și licențele sunt o binevenită completare a secțiunii cu educația din CV. Nu numai că-ți dau un plus de credibilitate, dar ele sunt o dovadă directă a competenței tale, negru pe alb.

Le poți trece în antet, în profilul profesional, în educație sau chiar și în secțiunea cu experiență. Dacă ai mai multe, ar fi poate și mai nimerit să le treci într-o secțiune separată.

Va trebui să le însoțești cu următoarele informații:

  • Numele certificatorului (plus abrevierea, dacă este cazul)
  • Organul emitent
  • Locul obținerii
  • Data emiterii
  • Data expirării și/sau reînnoirii

Domeniul în care lucrezi deja sau spre care vrei să migrezi va condiționa și tipul de certificate trecute aici. Hai să vedem mai jos ce opțiuni sunt pentru domeniile mai căutate acum, și în țară, și în afară.

Marketing

  • Google Analytics Individual (GAIQ)
  • Adobe Certified Expert (ACE)
  • Certificat Profesional de Marketing Digital
  • Certificat IV în Marketing și Comunicare
  • Facebook Blueprint Certification (DMA, CSP)
  • Search Ads 360 Certification
  • LinkedIn Marketing Labs Certified Marketing Expert (CME)
  • Certified Social Media Marketer (CSMM)
  • Certificare Search Engine Optimization (SEO)

Servicii clienți 

  • Certified Customer Experience Professional (CCXP)
  • Certified Customer Service Professional (CCSP)
  • Customer Service Certification (CSC) de la International Customer Service Association (ICSA)
  • Certified Customer Service Specialist (CCSS)

Medicină

  • Aviz de liberă practică (ALP)
  • Certificat de membru al OAMGMAMR
  • Atestat de studii complementare
  • Certificat de medic specialist
  • Certificat de medic primar
  • Certificat de conformitate

Contabilitate, finanțe și management

  • Certificat de atestare a cunoștințelor dobândite în domeniul Sistemului European de Conturi
  • Certified International Professional Accountant (CIPA)
  • Licență CECCAR
  • Certificat Profesional în Management
  • Certificat de Auditor Intern
  • Certificat de Leadership și Comunicare organizațională

IT 

  • AWS Certified Solutions Architect
  • Certified Data Privacy Solutions Engineer (CDPSE)
  • Cisco Certified Internetwork Expert (CCIE)
  • Cisco Certified Network Associate (CCNA)
  • Cisco Certified Professional Network Professional (CCNP)
  • Microsoft Certified Technology Specialist (MCTS)
  • Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA)
  • Oracle Certified MySQL Database Administrator (CMDBA)

HoReCa

  • Certificat de competențe profesionale bucătar ANC
  • Certificat de competențe profesionale cofetar-patiser ANC
  • Certificat de somelier

Construcții

  • Autorizație de inginer proiectant AICPS
  • Autorizație de diriginte de șantier ISC
  • Expert tehnic de calitate și extrajudiciar
  • Autorizație electrician gradul IV ANRE
  • Drept de semnătură membru OAR

Pasul 6: secțiuni opționale

Te-ai ocupat de toate secțiunile de mai sus? Perfect, însă s-ar putea să-ți crești și mai mult șansele dacă mai poți adăuga și una-două dintre următoarele rubrici:

  • Distincții: dacă ai primit premii specifice carierei, poți crea o secțiune pentru ele. Trece titlul premiului, instituția care l-a acordat și data decernării.
  • Publicații: dacă ai opere publicate, articole scrise sau lucrări citate de experți, creează o rubrică separată pentru ele. Trece data, numele și titlul publicației. Pune și un link dacă poate fi găsită online.
  • Portofoliu: o rubrică tipică pentru cei din domenii artistice/creative (de ex. fotografi, creatori de site-uri). În CV-urile moderne poate fi și un simplu link trecut în antet.
  • Hobby-uri: necesare doar dacă îți conferă un avantaj. Trebuie să aibă legătură cu jobul și să rezoneze cu angajatorul.
  • Referințe: recomandările nu mai sunt chiar așa des întâlnite în CV-uri, mai ales din cauza considerentelor de confidențialitate. S-ar putea ca angajatorul să le ceară, așa că e mai bine să fii pregătit.
  • Voluntariat: voluntariatul poate avea propria secțiune (când e mai consistent) sau poate apărea chiar în istoricul profesional când e strict legat de specializarea ta.
  • Limbi străine: la fel, pot fi trecute separat sau pot apărea în lista de abilități, odată cu nivelul de cunoaștere a acelor limbi străine.

Gândește-te bine la ce adaugi, s-ar putea să irosești spațiu prețios sau să obții efectul opus.

Cum se face un CV optimizat

Până acum ne-am ocupat de aspectele fundamentale din crearea CV-ului. Hai să vedem și cum poți transforma un CV standard într-unul excepțional.

Adaptarea CV-ului la anunț

Prima regulă a CV-urilor este: adaptează și iar adaptează. Citește bine anunțul, documentează-te despre angajator (pe rețele sociale, de exemplu). Încearcă să înțelegi cultura companiei, misiunea ei, profilul angajaților. Calibrează-ți textul și încearcă să rămâi pe aceeași undă cu angajatorul.

Cuvinte-cheie bine plasate

Omniprezente la angajatorii mari din Vest, sistemele de triere automată a candidaților (ATS) îți analizează, filtrează și chiar evaluează CV-ul pe baza cuvintelor-cheie din anunț. Dacă nu le găsesc în CV, s-ar putea ca el să nu apuce să ajungă pe masa unui recrutor uman. Algoritmul poate elimina candidați chiar și din cauza erorilor de formatare, grafică etc. De aceea ai nevoie de o soluție testată, care să-ți dea un CV cât mai curat.

Realizări, nu sarcini

Angajatorii sunt interesați de un singur lucru: ce le poți tu oferi. Vino de oricâte ori ai ocazia cu date concrete și cu realizări cuantificabile. Nu e de-ajuns să spui că ai nenumărate succese la activ, ai oare și o statistică? Încă ceva: aici este locul în care o scrisoare de intenție își poate arăta adevărata valoare.

Formatul CV-ului 

Ai doar 6-7 secunde în care poți să-ți impresionezi recrutorul, așa că trebuie să profiți cât poți de ele. În acest interval, subconștientul cititorului deja începe să contureze o decizie bazată doar pe aspect, nu pe informații. „Gândirea rapidă” este cea care preia controlul și s-ar putea ca persoana respectivă să fie prea obosită sau neinteresată ca să proceseze datele. 

Sfat profesionist

Deși nu există reguli bătute în cuie, un CV aerisit, ușor de citit și simetric va capta atenția. Rupe blocurile de text continue cu destule spații albe. Nu exagera cu înfloriturile și culorile intense. Condensează-ți argumentele, altfel atuurile tale vor dispărea în avalanșa de informații.

De aceea, impactul vizual nu trebuie ignorat. Îți poți crea modele de la zero în editoare de text, însă dacă nu ai ceva experiență grafică, poate nu ar strica să folosești un model deja testat în practică de noi. Prin designul lor, ele sugerează anumite trăsături și înclinații. Cele moderne sunt gândite pentru profesii noi și dinamice, cele profesioniste sunt mai sobre și structurate, cele creative au note artistice și elegante, iar cele simple... mă rog, ai prins ideea. Poți selecta direct de mai jos.

Cum se face un CV: exemple cu impact

Dacă rămâi vreodată în pană de inspirație, te ajutăm noi. Avem peste 65 de exemple de CV-uri, fiecare pentru o profesie anume. Iată câteva dintre cele mai căutate: 

Finalizarea CV-ului: punct și de la capăt

Ai trecut toate informațiile în CV, le-ai ambalat într-un format atractiv, ai scris clar și direct. Gata, nu?

Nu, acum e momentul să-ți verifici documentul. Mai lasă să treacă ceva timp (noaptea e un sfetnic bun!) și revino asupra lui cu un ochi critic, poate chiar puțin nemulțumit. Folosește corectoare ortografice. Scoate-l la imprimantă. Citește-l lent la o cafea, prea ne-am obișnuit să citim totul în diagonală pe ecrane digitale.

Trimite-l la un coleg sau la un prieten. Ar fi ideal să poți apela la cineva din domeniul Resurselor Umane. Poate chiar și un fost șef binevoitor te-ar putea ajuta. Cere critici constructive.

După ce ai trecut și de etapa asta, salvează-l în formatul potrivit (de preferat, PDF). Dă-i un nume care să te identifice, de exemplu „CV_Aplican_Candidescu”.

Sfaturi pentru redactarea CV-ului

Asta a fost tot. Mai e puțin până la interviu – ai grijă să te prezinți bine. Până atunci, dacă te mai întrebi cum se face un CV impresionant, adu-ți aminte următoarele sfaturi:

  • Încorporează cuvintele-cheie: citește atent anunțul de angajare și reflectă cuvintele care îți sar în ochi și în textul tău.
  • Realizări, nu responsabilități: ce ai făcut e mai puțin important decât ce ai realizat și ce i-ai oferit angajatorului de dinainte.
  • Cifre clare, nu adjective frumoase: cuantifică-ți realizările, vino cu date și statistici.
  • Folosește cuvinte de impact: arată cum ai coordonat, promovat, asistat, totul trebuie să fie centrat pe verbe și pe dinamică.
  • Fă-ți lecțiile: documentează-te despre angajator, vezi ce obiective și deviză are compania, încearcă să te pui puțin în locul lui și să vezi cum ar arăta candidatul ideal.
  • Inspiră-te: nu trebuie să o iei chiar de la zero, există zeci de surse de inspirație care să te ghideze.
  • Evită greșelile începătorilor: verifică și iar verifică documentul trimis.
  • Filtrează informațiile și limbajul: nu trece decât ce e relevant și evită termenii prea tehnici.
  • Apelează la un redactor profesionist: dacă simți că nu te descurci, cere ajutorul unui specialist în redactarea/verificarea CV-urilor.
  • Creează și o scrisoare de intenție pe măsură: însoțitorul perfect, scrisoarea de intenție spune în mai multe cuvinte ce nu a încăput în CV.

Întrebări frecvente despre cum se face un CV

Cum se face un CV bun?

Dacă vrei să mergi drept la țintă, adaptează CV-ul la anunț. Vorbește despre realizări, nu responsabilități, vino cu cifre și îmbracă totul într-un limbaj concis și clar.

Care este primul lucru pe care îl facem când scriem un CV?

Adună toate informațiile de care ai nevoie. Fă-ți o listă cu locurile de muncă anterioare, abilități și educație.

Cum fac un CV fără experiență?

Poate ești la început de drum sau poate faci o reconversie profesională. Concentrează-te pe abilitățile transferabile dobândite prin educație/alte ocupații. Mizează pe un format mixt de CV, care să mute accentul de la experiență la educație și abilități.

Cât de lung trebuie să fie CV-ul?

Ideal, o pagină. Două pagini dacă ai într-adevăr multe de spus. Mai lungi de atât sunt doar CV-urile academice sau cele ale cercetătorilor, care își trec lucrările publicate, studiile etc.

Care sunt cele 4 C-uri ale CV-urilor?

Cele 4 C-uri ale CV-urilor sunt Clar, Concis, Corect și Convingător. Bifează-le pe toate.

Ce greșeli frecvente ar trebui să evit?

Recrutorii se plâng adesea de greșelile ortografice/gramaticale comise de candidați. Cere-i unui prieten sau coleg să-ți citească CV-ul înainte să-l trimiți.

CV-ul Europass e obligatoriu?

Nu numai că nu e obligatoriu, e chiar de evitat, din mai multe motive. Folosește formatul Europass doar dacă ți s-a cerut expres.

Se preferă un CV cu poză?

Deși practicile diferă de la o țară la alta, în România poți adăuga o poză în CV. Ai nevoie însă de una profesionistă. Evită să adaugi imagini inutile.

Cum se trimite CV-ul?

Metoda preferată acum este evident cea electronică. Formatul este în general destul de strict: PDF. Nu folosi DOC, fiindcă este editabil și se poate compromite dacă trece de la un sistem la altul. CV-urile făcute cu Google Docs sunt bune, dar au și ele problemele lor.

Cum se face un CV rapid?

Planifică totul din timp, adună informațiile și documentează-te bine. Astfel, vei avea procesul gata format în minte și nu vei adăuga decât datele tale.

Construiește-ți CV-ul în 15 minute
Folosește modele profesioniste de CV-uri testate în realitate, care aplică exact „regulile CV-urilor” cerute de angajatori.
Creează-mi CV-ul