1. Exemple
  2. Marketing
Scris de Paul DruryPaul Drury

Exemplu de scrisoare de intenție pentru Marketing

Completează-ți candidatura cu acest exemplu de scrisoare de intenție pentru Marketing și te vei angaja rapid – fără să te enervezi și fără să mergi pe ghicite. Acest exemplu de scrisoare de intenție este special creat pentru posturile de Marketing din 2024. Beneficiezi de fraze exemplificative și ghiduri specializate, iar scrisoarea de intenție perfectă este gata de a fi descărcată în doar câteva minute.
5.0
Evaluare medie
70 persoane l-au evaluat deja
Exemplu de scrisoare de intenție pentru Marketing
Editează această scrisoare de intenție

Formatul optim pentru scrisorile de intenție din domeniul marketingului: sugestii de aspect

Structura unui mesaj dă măsura impactului său: iată de ce aspectul este atât de important când creezi o scrisoare de intenție pentru marketing.  Ea trebuie să demonstreze creativitatea autorului, dar și să urmeze o structură convențională impusă de procesul de recrutare propriu-zis. Responsabilii de angajări se așteaptă să găsească anumite informații într-un anumit loc – nimic mai logic.

Hai să vedem cum îți poți structura scrisoarea de intenție pentru marketing în așa fel încât să cuprindă aceste componente:

  • antetul scrisorii de intenție;
  • formula de salut;
  • introducerea;
  • corpul scrisorii de intenție;
  • încheierea;
  • formula de final.

CVapp.ro îți oferă acest ghid pentru marketing, dar și recomandări mai ample într-un ghid general de redactare a scrisorilor de intenție. Merită citit!

Antetul scrisorii de intenție

Așa cum am spus și mai sus, unele porțiuni din scrisoarea de intenție pentru marketing trebuie să fie banal de practice. Dacă ai fi autor de bloguri, ți-ai trece datele de contact la final; la fel, antetul scrisorii de intenție trebuie să conțină toate informațiile necesare pentru cititorii care vor să ia legătura cu tine sau să afle mai multe despre tine.

Ce scop are antetul, deci? Este o formalitate practică, prin care alții te pot identifica și recrutorii pot afla mai multe și te pot contacta.

Formula de salut a scrisorii de intenție

Materialele promoționale reușite arată că ți-ai înțeles publicul vizat. La fel, o scrisoare de intenție reușită arată că ai depus efortul necesar pentru a te adresa destinatarului cât mai direct și personal posibil.

Consacratul „Stimate/Stimată” rămâne formula preferată. Totuși, dacă n-ai aflat numele responsabilului de angajări sau al contactului din Resurse Umane, „Stimate recrutor pentru XYZ” sau „Stimată echipă de angajări de la ABC” sunt formulări mai indicate decât impersonalul „În atenția celor interesați”. Marketingul pune oamenii în prim-plan, așa că o injecție de amabilitate personalizată în formula de început va îmbunătăți introducerea.

Ce scop are formula de salut a scrisorii de intenție, atunci? Vei opta pentru o legătură personală bine țintită când dai tonul scrisorii.

Exemplu de formulă de salut din scrisoarea de intenție adaptabilă

Stimată doamnă Munteanu,

După ce am desfășurat sondaje asupra a 8.000 de utilizatori de telefoane mobile pentru un alt angajator, am înțeles că nu contează ce tip de telefon deții: fie că este ultimul iPhone, fie că este cel mai modest telefon de buget, oamenii sunt mereu ghidați de sentimente când cumpără ceva. Încerc să explic aceste aspecte celor 20.000 de abonați ai blogului meu săptămânal și să-i ghidez spre modelul potrivit. Succesul meu ca om de marketing are la bază înțelegerea clienților.

Pentru rolul de marketing manager la Kingofone, veți avea nevoie de o persoană care să știe cum să prezinte noi game de produs în fiecare lună, o persoană specializată în comunicare de impact și marketing viral, o persoană care să scrie articole ce ajung direct pe primele poziții în căutările de pe Google.

Cei cinci ani petrecuți la Lemonage mi-au adus multe satisfacții, însă acum mă mut în Cluj și sper că această scrisoare de intenție și CV-ul care o însoțește vă vor trezi interesul. Îmi place să fiu evaluată în funcție de rezultate:

  • Am crescut traficul pe site cu 320% și rata de conversie de la 9% la 16%.
  • Am redactat peste 80 de articole și am adus site-ul de pe locul 7 pe locul 2 în căutările Google.
  • Am creat strategii de marketing pentru produse și planuri tactice pentru toate categoriile.
  • Blogul meu despre aplicații generează un volum semnificativ de trafic pentru angajatorul meu.

 

Deciziile analitice și cercetările meticuloase sunt reperele succesului într-o industrie în care emoțiile și aspectul vizual primează.

Dacă doriți să aflați mai multe, m-ar bucura șansa unui interviu la care să discutăm cum vă voi inspira clienții și cum îi voi ghida spre decizii de achiziții mai bune.

Cu stimă,

Adelina Voicu

S-a copiat!

Introducerea scrisorii de intenție

Oamenii din marketing știu că prima impresie contează. Cititorii introducerii de la scrisoarea de intenție se așteaptă să scoți artileria grea în primele rânduri, așa că nu trebuie să-i dezamăgești.

Alege acea relatare din carieră despre care vrei să vorbești la interviu și condenseaz-o într-o introducere irezistibilă.

Ce scop are formula de salut a scrisorii de intenție, atunci? Destinatarul nu se va mai opri din citit sau se va fixa pe valoarea potențială pe care o poți aduce angajatorului.

Exemplu de introducere a scrisorii de intenție adaptabilă

Stimată doamnă Munteanu,

După ce am desfășurat sondaje asupra a 8.000 de utilizatori de telefoane mobile pentru un alt angajator, am înțeles că nu contează ce tip de telefon deții: fie că este ultimul iPhone, fie că este cel mai modest telefon de buget, oamenii sunt mereu ghidați de sentimente când cumpără ceva. Încerc să explic aceste aspecte celor 20.000 de abonați ai blogului meu săptămânal și să-i ghidez spre modelul potrivit. Succesul meu ca om de marketing are la bază înțelegerea clienților.

S-a copiat!

Secțiunea centrală (cuprinsul) scrisorii de intenție

Corpul scrisorii de intenție pentru marketing trebuie să indice clar capacitatea autorului de a comunica eficient și competent. Vei face o demonstrație de forță, unde talentul tău de marketing nu va fi compromis nici prin formă, nici prin fond.

Dacă cititorul nu-și spune „Da, exact de asta voi angaja acea persoană”, atunci corpul scrisorii de intenție și-a ratat ținta.

Ai multe de zis despre propria carieră, așa că nu-ți va veni ușor să te disciplinezi și să vorbești scurt și la obiect. Rezumă-te la două relatări relevante și percutante, prin care să-ți faci viitorul angajator să ciulească urechile și să-ți acorde întreaga atenție. Spune-le cu emoție și fă-ți recrutorii să vrea să audă mai mult la interviu.

Ce scop are corpul scrisorii de intenție? El va arăta că ești un profesionist al marketingului, care știe că felul în care redactezi un mesaj este aproape la fel de important precum conținutul.

Exemplu de corp scrisoare de intenție adaptabilă

Pentru rolul de marketing manager la Kingofone, veți avea nevoie de o persoană care să știe cum să prezinte noi game de produs în fiecare lună, o persoană specializată în comunicare de impact și marketing viral, o persoană care să scrie articole ce ajung direct pe primele poziții în căutările de pe Google.

Cei cinci ani petrecuți la Lemonage mi-au adus multe satisfacții, însă acum mă mut în Cluj și sper că această scrisoare de intenție și CV-ul care o însoțește vă vor trezi interesul. Îmi place să fiu evaluată în funcție de rezultate:

  • Am crescut traficul pe site cu 320% și rata de conversie de la 9% la 16%.
  • Am redactat peste 80 de articole și am adus site-ul de pe locul 7 pe locul 2 în căutările Google.
  • Am creat strategii de marketing pentru produse și planuri tactice pentru toate categoriile.
  • Blogul meu despre aplicații generează un volum semnificativ de trafic pentru angajatorul meu.

 

Deciziile analitice și cercetările meticuloase sunt reperele succesului într-o industrie în care emoțiile și aspectul vizual primează.

S-a copiat!

Încheierea și formula de final a scrisorii de intenție

Ca la orice mesaj de marketing, trebuie să anticipezi impactul asupra publicului-țintă. Ultimele rânduri din scrisoarea de intenție vor persista mai mult decât orice alt fragment în memoria cititorului, așa că este vital să evaluezi corect tonul îndemnului la acțiune. 

Spune-i responsabilului de angajări că ai oricând disponibilitate pentru un interviu. Ai putea și să creezi un link la portofoliul tău sau ai putea spune doar că de-abia aștepți să lucrezi cu el. O atitudine pozitivă este baza oricărei relații.

Apoi, încheie pur și simplu cu o formulă precum „Cu sinceritate”, „Cu stimă” sau „Cu respect”, deasupra numelui tău.

Ce scop au încheierea și formula de final a scrisorii de intenție? Vei termina cu un îndemn la acțiune încrezător și incisiv, prin care îți vei susține mesajele esențiale.

Încheiere de scrisoare de intenție adaptabilă și exemplu de formulă de final

Dacă doriți să aflați mai multe, m-ar bucura șansa unui interviu la care să discutăm cum vă voi inspira clienții și cum îi voi ghida spre decizii de achiziții mai bune.

Cu stimă,

Adelina Voicu

S-a copiat!
Creează-ți scrisoarea de intenție în câteva minute
Creează-ți scrisoarea de intenție în câteva minute
Ieși în evidență și angajează-te mai repede în postul ideal datorită colecției noastre de modele gratuite pentru scrisori de intenție, concepute de experți.
Creează o scrisoare de intenție
Creează-ți scrisoarea de intenție în câteva minute
Creează-ți scrisoarea de intenție în câteva minute
Ieși în evidență și angajează-te mai repede în postul ideal datorită colecției noastre de modele gratuite pentru scrisori de intenție, concepute de experți.
Creează o scrisoare de intenție

Modele gratuite cu design profesionist

Pe CVapp.ro s-au creat peste 10 milioane de CV-uri și scrisori de intenție – aici ai soluția online de top pentru promovarea carierei și accesul la interviuri
4.5 din 5
bazat pe un număr de 212 evaluări pe Trustpilot
Utilizează acest modelStockholm cover_letter template
Stockholm
Peste 1.300.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelNew York cover_letter template
New York
Peste 410.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelViena cover_letter template
Viena
Peste 110.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelSydney cover_letter template
Sydney
Peste 150.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelLondra cover_letter template
Londra
Peste 250.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelDublin cover_letter template
Dublin
Peste 220.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelMoscova cover_letter template
Moscova
Peste 57.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelAmsterdam cover_letter template
Amsterdam
Peste 140.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelMadrid cover_letter template
Madrid
Peste 140.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelSantiago cover_letter template
Santiago
Peste 130.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelSingapore cover_letter template
Singapore
Peste 48.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelOslo cover_letter template
Oslo
Peste 52.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelCape Town cover_letter template
Cape Town
Peste 7.200 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelParis cover_letter template
Paris
Peste 32.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelBerlin cover_letter template
Berlin
Peste 87.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelGeneva cover_letter template
Geneva
Peste 3.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelVancouver cover_letter template
Vancouver
Peste 42.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelTokyo cover_letter template
Tokyo
Peste 57.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelMilano cover_letter template
Milano
Peste 48.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelLisabona cover_letter template
Lisabona
Peste 26.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelBarcelona cover_letter template
Barcelona
Peste 27.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelCopenhaga cover_letter template
Copenhaga
Peste 21.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelChicago cover_letter template
Chicago
Peste 18.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelRio cover_letter template
Rio
Peste 26.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelRoma cover_letter template
Roma
Peste 5.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelBoston cover_letter template
Boston
Peste 16.000 utilizatori au ales acest model
Utilizează acest modelToronto cover_letter template
Toronto
Peste 95.000 utilizatori au ales acest model
Acest site utilizează cookie-uri pentru a optimiza experiența utilizatorilor și a genera date analitice și de marketing. Prin utilizarea site-ului nostru, ești de acord cu toate cookie-urile în conformitate cu Politica privind cookie-urile și Politica de confidențialitate.
Acceptă cookie-uri